ГоловнаПолітика

Телеканали викрили в "заказусі" щодо "мовного" закону

Серед лідерів - державний Перший Національний.

Телеканали викрили в "заказусі" щодо "мовного" закону
Фото: tsn.ua

Кількість матеріалів із ознаками замовлення за тиждень із 2 по 8 липня, коли було підписано закон про мови, стала рекордною за півріччя.

Про це пише "Телекритика" з посиланням на дані моніторингу новин.

"Упродовж звітного тижня липня кількість таких матеріалів стала рекордною за півріччя. Значну їх частину становило висвітлення каналами подій, пов'язаних із затвердженням "мовного" закону, акцій протесту з цього приводу", - йдеться в повідомленні.

Лідером за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності став Перший Національний. Так, у новинах Першого Національного з'явився 51 матеріал з ознаками замовності.

На другому місці ICTV з 39 матеріалами. На третьому - "Інтер" (38 матеріалів), на четвертому - телеканал "Україна" (30 матеріалів), на п'ятому - "1+1" (28 матеріалів), на шостому - СТБ (23 матеріали), на сьомому - "5 канал" (23 матеріали), на восьмому - "Новий канал" (18 матеріалів).

Крім того, впродовж звітного тижня липня різко зросла загальна кількість замовчуваних телеканалами тем. "Це пояснювалося надзвичайною активізацією подій політичного життя, пов'язаною з затвердженням на початку тижня "мовного" закону", - зазначає видання.

Опозиція займає 99% ефірного часу. Вони поводяться радикально, і ніхто їх не блокує— Віктор Янукович, Президент України

Так, лідером за кількістю замовчуваних важливих тем, думок, фактів або бекграундом знову став Перший Національний - 213 подібних випадків.

На другому місці - ICTV (206 випадків), на третьому - "Інтер" (197 випадків), на четвертому - "Новий канал" (191 випадок), на п'ятому - "Україна" (191 випадок), на шостому - СТБ (188 випадків), на сьомому - "1+1" (184 випадки), на восьмому - "5 канал" (177 випадків).