ГоловнаПолітика

Телеканал Нацбанку здивував своїми розцінками на політичну рекламу

Канал працює в тестовому режимі.

Телеканал Нацбанку здивував своїми розцінками на політичну рекламу
Фото: tsn.ua

Телеканал "Банківське телебачення" (Банк-ТВ), що належить Національному банку України, встановив розцінки на розміщення політичної реклами під час передвиборної кампанії.

Відповідно до оголошення в газеті "Хрещатик", вартість секунди ефірного часу становить: з 09:00 до 11:00 - 112,46 грн, з 11:00 до 17:00 - 110,83 грн, з 17:00 до 19:00 - 216,50 грн, з 19:00 до 21:00 - 376,57 грн, з 21:00 до 23:00 - 513,18 грн.

Нагадаємо, 30 червня Нацтелерадіо ухвалила рішення про видачу ліцензії на супутникове мовлення ТзОВ "Банківське телебачення". Компанія мовитиме під логотипом "Банк-TV" і є, за словами її представників, "стовідсоткової власністю Національного банку України".

Очікують, що телеканал буде першим спеціалізованим фінансовим каналом НБУ, формат телеканалу - інформаційно-просвітницький, в ефірі буде 21 година 10 хвилин на добу національного продукту (в т. ч. 20 годин 10 хвилин власних програм) і 2 години 50 хвилин - іноземного продукту.

До кінця літа телеканал мовитиме в тестовому режимі, а вже з 24 серпня планує перейти на повноцінне мовлення.

Нагадаємо, вартість секунди політичної реклами в період виборчої кампанії на ТРК "Київ" коштуватиме від 2,25 до 4,86 грн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter