ГоловнаПолітика

Українські медіа почали оголошувати ціни на передвиборну рекламу

Розцінки надрукували в "Урядовому кур'єрі".

Українські медіа почали оголошувати ціни на передвиборну рекламу
Фото: tsn.ua

Телерадіокомпанія "Київ" встановила розцінки на розміщення на каналі предвиборної агітації під час передвиборної кампанії.

Про це йдеться в оголошенні, розміщеному в газеті "Урядовий кур'єр".

Вартість однієї секунди ефірного часу для розміщення політреклами в будні дні з 00:00 до 7:00 і з 9:00 до 14:00 становить 2,25 грн, з 7:00 до 9:00, з 14:00 до 18: 00 і з 22:25 до 00:00 - 4 грн, з 18:00 до 22:25 - 4,86 грн.

Вартість однієї секунди ефірного часу у вихідні, неробочі та святкові дні з 2:00 до 10:25 становить 2,25 грн, з 10:25 до 18:15 і з 23:15 до 2:00 - 4 грн, з 18: 15 до 23:15 - 4,86 грн.

Ціни вказані з урахуванням ПДВ.

Нагадаємо, вибори до Верховної Ради України відбудуться 28 жовтня 2012 року.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram