Головна

У КМДА вважають, що будувати нову київську кільцеву потрібно з півночі

На думку депутата, так можна вирішити транспортні проблеми столиці.

У КМДА вважають, що будувати нову київську кільцеву потрібно з півночі
Фото: Макс Левин

Під час будівництва нової кільцевої дороги навколо Києва необхідно насамперед прокласти її "північну" ділянку, що огинає Деснянщину, Вишгород та Ірпінь.

Таке рішення дозволить частково вирішити транспортні проблеми столиці, з'єднавши лівий берег Дніпра з правим новим мостом, вважає депутат Київської міської ради Олександр Ліщенко.

За його словами, ця ділянка нової окружної може розвантажити транспортні потоки, які йдуть із Лівобережного Києва, зокрема з Деснянського району столиці, в напрямку правобережної України, а також - на південь, до автомагістралей на Харків і Луганськ. "Московський міст уже давно не рятує ситуацію. Свою пропускну здатність він вичерпав іще в середині 1990-х. А Подільський укотре планують відкрити вже 2014 року", - зазначив Ліщенко.

Він також висловив здивування, що найкоротшу ділянку нової окружної (62 км), яка огинає Деснянщину, згідно з генпланом, будуватимуть в останню чергу. "Якщо ж її прокладуть першою, частина потоку з Деснянського та інших районів Лівобережжя піде з мостових переходів, розвантаживши таким чином внутрішньоміські дороги. Адже не всі їдуть у центр", - зауважив Ліщенко.

Депутат також додав, що для вирішення цієї проблеми необхідно на законодавчому рівні домогтися змін у проекті нової окружної. Зокрема, вимагати пріоритету в будівництві ділянки, що з'єднає автомагістралі Київ-Ковель-Ягодин і Чернігів-Нові Яриловичі - насамперед. "Лівобережний Київ сприймають у центрі як якусь периферію, внаслідок чого досі в Деснянському районі немає метро, а весь транспортний потік уповає на єдиний Московський міст", - зазначив Ліщенко.

Нагадаємо

, 2011 року Кабінет Міністрів України заявив, що приступає до будівництва нової окружної дороги біля Києва. Протяжність нової окружної дороги становитиме 211 км, а будівництво обійдеться в 5-5,5 мільярда доларів. До складу проекту також включено проект будівництва гілки пасажирського залізничного сполучення за маршрутом Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль".

Велику кільцеву дорогу планують побудувати в три етапи. Перший етап пролягатиме від траси Київ-Луганськ у напрямку Борисполя, траси Київ-Харків, Київ-Чернігів, південний мостовий перехід через Дніпро в районі міста Українка. Друга ділянка пролягатиме в напрямі траси Київ-Ковель, Київ-Чоп, Київ-Одеса, Київ-Луганськ. Третій етап дороги має такий напрям: траса Київ-Ковель, Київ-Овруч, північний мостовий перехід зі спорудою греблі через київське водосховище в районі села Старі Петрівці, мостовий перехід через річку Десна, з виходом на трасу Київ-Чернігів.