Головна

Попов хоче обладнати зупинки за європейським зразком

У КМДА заявляють, що приберуть кіоски з цигарками і продуктами харчування.

Попов хоче обладнати зупинки за європейським зразком
Фото: Макс Левин

На нових зупинках громадського транспорту в Києві, побудованих за кошти інвесторів, не будуть продавати тютюн, цигарки, продукти харчування. Найбільше, що дозволить місто бізнесменам, - побудувати невелику торговельну точку з продажу квитків і преси.

Про це повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

"Головне управління містобудування та архітектури КМДА розробило типові проекти комплексів. Перший являє собою конструкцію зі скла з одним рекламним носієм і схемою руху транспорту, другий - з боковою секцією для інформації. Третій варіант буде додатково включати невелику торговельну точку для продажу квитків, преси і т.д. Також варто зазначити, що реалізація пива, слабоалкогольних напоїв та продуктів харчування на зупинках буде заборонена. Зупинок з торговими секціями буде небагато, тільки там, де вони дійсно потрібні, це приблизно 25% від загальної кількості", - розповів Руслан Крамаренко.

Заступник голови КМДА зазначив, що столична влада ухвалила рішення використовувати досвід європейських столиць, де всі зупинки виконані в єдиному стилі і утримуються за рахунок бізнесу. Всього інвестор повинен вкласти в будівництво нових комплексів близько $30 млн. Натомість він отримає право розмістити на цих об'єктах рекламні конструкції і торговельні точки.

Нагадаємо, що, згідно з розпорядженням голови КМДА Олександра Попова, місто має намір залучити інвесторів до облаштування в Києві зупинок громадського транспорту. Всього буде облаштовано майже три тисячі зупинок.

Це друга масштабна програма столичної влади в рамках створення нової системи суспільного транспорту після масштабної закупівлі нових автобусів, тролейбусів і трамваїв для комунального парку.

За словами Олександра Попова, головними критеріями, на які орієнтується влада, створюючи систему, є зручність і комфорт для пасажирів, швидкість і доступність громадського транспорту. Крім закупівлі наземного транспорту місто розвиває в рамках створення системи метрополітен, а також покращує дорожню інфраструктуру. Комплексний підхід, на думку керівництва міста, дозволить вирішити одне з головних питань - економити киянам час, який вони проводять у дорозі.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook