ГоловнаЕкономікаБізнес

Ціни на квитки МАУ адекватні ринку, - президент компанії

Євген Дихне називає 12 тисяч гривень за переліт в Одесу ринковою вартістю.

Авіакомпанія МАУ вважає ціни на свої перельоти адекватними та відповідними ринку. Про це в інтерв'ю LB.ua заявив президент компанії Євген Дихне.

"Ціну на перельоти визначає ринок, попит. Немає людини, яка сказала б, що це коштує стільки і стільки. Це технологічна система, ревеню-менеджмент, яка оцінює попит на ринку, інтенсивність покупок - і залежно від цієї інтенсивності пропонується ціна. Вона націлена на те, щоб продати дорожче, це зрозуміло, і ми зацікавлені, отримати найбільшу вигоду від нашої діяльності, як будь-який бізнес. 100% правильно купувати (квитки - ред.) якомога раніше - інтенсивність завжди нижча, тому і вартість відповідно нижча" , - зазначив Дихне.

Так, за його словами, утворюється ціна на квиток у 12-15 тисяч, наприклад, на рейс Київ-Одеса або 4-5 тисяч - до Львова. Перельоти по 500 гривень, на думку, президента МАУ - це не бізнес, а маркетингова історія.

"Прецеденти з компаніями, які по 500 гривень літали з Києва в Одесу, довго не тривали. У цьому немає бізнесу. Коли компанія продає так дешево квитки - це маркетингова історія, тобто потрібно аналізувати до кінця, коли купував, що купував. Внутрішні перельоти вони самі по собі недешеві, з урахуванням ПДВ на паливо і все інше по ланцюжку. Крім того, це маршрути на короткі відстані, а найдорожче в перельоті - це зліт і посадка, аеропортові збори. Тому політ до Відня може дорівнювати польоту в Одесу. Це лише бізнес. Не більше", - говорить Дихне.

При цьому МАУ, за його словами, в процесі пошуку свого місця між класичною мережевою компанією і лоукостами, які задають тренд ціни на ринку, навіть літаючи по іншому маршруту, перейшла на роботу з різними тарифними групами.

"Є тренди на зменшення вартості, тому ми вже продаємо окремо перевезення і окремо додаткову послугу, яку пасажир може купити до польоту, перед польотом або разом із квитком. Наприклад, додатково замовити харчування. Пасажиру, який готовий летіти без харчування, не потрібно платити додаткові гроші, його квиток буде дешевшим", - розповів голова МАУ. Також він говорить про те, що введення додаткової плати за послуги допомогло компанії оптимізувати роботу.

"Питання навіть не в тому, що ми беремо гроші за роздрукування квитка - це не самоціль. Мета була навчити пасажирів реєструватися заздалегідь. Як можна навчити пасажира зареєструватися заздалегідь - зробити платною реєстрацію в аеропорту. Що ми вирішили цим питанням? Багато операційних питань оптимізувалися. Менше людей на реєстрації, процеси автоматизуються, менше персоналу задіяно, простіше адмініструвати. Людина, яка не здає багажу, не обслуговується додатково на стійці реєстрації. Це прискорює і посадку на борт, і обслуговування на реєстрації. Це правильні процеси.

Ми поступово привчаємо пасажира до розуміння того, що він купив. Він не може купити недорогий переліт і очікувати від МАУ всіх сервісів, включених у цей квиток. Він повинен чітко розуміти, що, як і на лоукост, є те, за що йому доведеться доплатити. У МАУ сьогодні така сама ситуація, інакше ми не можемо конкурувати. Пасажир, який купує дешевий переліт, повинен розуміти, що всі додаткові сервіси для нього будуть платними, і це нормально. Або ж він купує інший тариф, у який все включено, і відразу платить за це", - резюмував Євген Дихне.

Читайте повний текст інтерв'ю за посиланням.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram