ГоловнаЕкономікаДержава

Київ зібрався купити 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів за п'ять років

Місто хоче відкрити ще 20 станцій метро і пустити трамвай з правого на лівий берег.

Київ зібрався купити 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів за п'ять років
Фото: Макс Требухов

Бюджетна комісія Київської міськради 12 лютого затвердила міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки. Вона передбачає закупівлю більш ніж 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів за п'ять років.

Про це йдеться на сайті міськради.

"Загальний бюджет програми - 76,4 млрд грн. Більшу частину - 69,8 млрд грн - буде фінансувати місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, від інвесторів і кредиторів. Значна увага - капітальному ремонту доріг. Також в програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену. Їх за п'ять років має бути більш ніж 20. У рамках розвитку міського громадського транспорту повинні до 2023 року закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів", - заявив голова постійної комісії з питань бюджету Андрій Странніков.

У повідомленні наголошується, що в Києві за останні три роки кількість офіційно зареєстрованих автомобілів зросла більш ніж на 15% без урахування автомобілів на єврономерах.

"За прогнозами експертів, до 2025 року в столиці буде машин більше на 60%. Зараз столичні мости перевантажені, деградована трамвайна мережа, загалом відсутня пов'язана велоінфраструктура. Цільова програма покликана вирішити ці проблеми", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, запропоновано такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху: маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт,  що стоїть.

"Пріоритетним буде розвиток електротранспорту. Зокрема, пропонується об'єднати лівобережну і правобережну трамвайні мережі. Також планується встановити квоти на паркомісця в центрі, підвищити комфорт громадського транспорту. Це, на думку розробників цільової програми, буде мотивувати киян відмовлятися від власних автомобілів", - відзначають у прес-службі міськради.

Крім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter