ГоловнаЕкономікаБізнес

"Моршинську" і "Миргородську" можуть продати Nestle або Coca-Cola

Структури Фрідмана шукають покупця на IDS Borjomi.

"Моршинську" і "Миргородську" можуть продати Nestle або Coca-Cola
Фото: ids-service.com.ua

"Альфа-груп" Михайла Фрідмана і Германа Хана веде переговори зі швейцарською Nestle про продаж IDS Borjomi International. Інтерес до компанії проявляють також у Coca-Cola.

Про це пише газета "Коммерсант".

Як стверджує один зі співрозмовників, домовленості про угоду з Nestle майже досягнуто. Фрідман початково хотів продати IDS Borjomi саме цій компанії, сказав топ-менеджер одного з російських виробників напоїв. Але, за даними іншого джерела, в переговорах бере участь також Coca-Cola. Близьке до переговорів джерело підтвердило її інтерес до IDS Borjomi. У Nestle і Coca-Cola відмовилися від коментарів.

IDS Borjomi - великий виробник бутильованої води в Євразії. Управляє дев'ятьма заводами в Росії, Україні та Грузії. Портфель брендів включає Borjomi, "Моршинська", "Миргородська", "Трускавецька", "Аква Няня" та ін.

Структури "Альфа-груп" придбали контрольний пакет IDS Borjomi в 2013 році у Salford Capital Partners Inc., близької до Бориса Березовського і спадкоємців його бізнес-партнера Бадрі Патаркацишвілі. За даними Forbes, структури "Альфа-груп" отримали 55,8% IDS Borjomi, у спадкоємців Патаркацишвілі залишилося 37,2%, решта - у міноритаріїв з Грузії і України.

На момент угоди джерела Forbes оцінювали 100% IDS Borjomi приблизно на суму $500 млн, отже, 55,8% компанії могли коштувати близько $280 млн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter