ГоловнаЕкономікаДержава

УЗ хоче закупити швидкісні потяги Talgo

Змінювати ширину колії компанія не готова. 

УЗ хоче закупити швидкісні потяги Talgo

"Укрзалізниця" вивчає можливість закупівлі полегшених поїздів у іспанської компанії  Talgo. Таким чином УЗ хоче прискорити нічні пасажирські потяги, не змінюючи ширину колії.

Як повідомляється на сайті "Укрзалізниці", глава компанії Євген Кравцов провів перемови з менеджментом Talgo.

"Насамперед ми готові вивчити можливість співпраці з компанією Talgo для поновлення нічних поїздів далекого прямування. Ми зацікавлені в збільшенні швидкості руху і зменшенні часу проходження пасажирських поїздів, що, зокрема, дає застосування так званої технології "легкої ваги", у чому компанія Talgo є визнаним лідером. Нам важливо використовувати наявну інфраструктуру для розвитку швидкісного руху", - зазначив Кравцов.

Першим напрямком, де могли б реалізуватися ці технології, за словами Кравцова, могло б стати сполучення Київ-Одеса. Він також розповів, що нині "Укрзалізниця" працює над розвитком сполучення з країнами ЄС та інтеграцією української залізничної системи в європейську. Зокрема, у напрямку Польщі, Австрії, Угорщини. Для чого потенційно розглядаються варіанти застосування рухомого складу, оснащеного системою автоматичної зміни ширини колії. У цьому сегменті компанія Talgo також є провідним виробником.

За словами директора з маркетингу компанії Talgo Енріке Рієско, компанія має значний досвід виготовлення швидкісних потягів, зокрема і для нешвидкісних шляхів. Рухомий склад іспанська компанія пристосовує до кліматичних умов місцевості, він витримує і високі, і низькі температури, має менші витрати на обслуговування, меншу вагу і розвиває великі швидкості. Компанія, на підставі оцінки наявної в Україні залізничної інфраструктури, здійснить моделювання і надасть попередні рекомендації щодо можливостей і умов збільшення швидкості руху поїздів Talgo на інфраструктурі УЗ.

Нагадаємо, в Україні ширина колії 1520 мм, у Європі 1435 мм. Широка колія не дає можливості поїздам розвивати великої швидкості.

2011 року в Казахстані був побудований завод Talgo, що виробляє вагони з широкими кузовами. Вони можуть використовуватися на всьому "просторі 1520». Серед інших технологічних особливостей, вагони, вироблені тут, мають полегшений кузов.

Як заявляє сама Talgo, нині компанія виробляє найлегші вагони у світі, використовуючи під час їх виготовленні екструдовані алюмінієві профілі, що забезпечують максимальні показники міцності конструкції. Вага вагона Talgo майже на 30% менша за вагу вагонів інших виробників - це дає можливість збільшити швидкість руху до 180-220 км/год.    

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter