ГоловнаЕкономікаБізнес

Гендиректор Авдіївського коксохіму: підвищення залізничних тарифів може "зіграти злий жарт" із заводом

"Такий величезний рівень підвищення тарифів монополіста викликає здивування".

Гендиректор Авдіївського коксохіму: підвищення залізничних тарифів може "зіграти злий жарт" із заводом
Авдеевский коксохимический завод
Фото: Макс Левин

Такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на залізничні перевезення, слід ухвалювати після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов, коментуючи наказ Міністерства інфраструктури України про збільшення залізничних тарифів на вантажні перевезення на 22,5%.

"Такий величезний рівень підвищення тарифів монополіста викликає подив і цілу низку запитань. Зокрема, навіщо УЗ так агресивно підвищувати тарифи, якщо на сьогодні навіть за наявності достатньої кількості коштів наявні проблеми в УЗ не вирішуються?! Щоб і далі безболісно працювати в умовах непрацюючих формульних паливних контрактів, заплющувати очі на проблеми в розподілі парку піввагонів, не шукати додаткові вантажопотоки, не вести системну роботу для зниження збитковості сегмента пасажирських перевезень, при цьому щорічно підвищувати адмінвитрати на двозначні цифри? І те, що я ніяк не можу зрозуміти, - за наявності грошових коштів не виконувати інвестиційну програму, затверджену Кабінетом Міністрів України?!" - написав Магомедов.

Він зазначив, що нові тарифи "можуть зіграти злий жарт" і з АКХЗ, і з багатьма іншими підприємствами країни.

"У прифронтовому становищі ми довго працювали з перебоями і лише з травня цього року почали нарощувати виробництво коксу зі 140 тис. т до 250 тис. т на місяць. І це нам вартувало величезних зусиль, у т.ч. в частині досягнення конкурентоспроможної собівартості, - написав гендиректор АКХЗ. - Хотілося б, щоб "Укрзалізниця" так само боролася за збільшення обсягів перевезень зі збереженням мінімально можливих тарифів, як ми за обсяги виробництва з мінімально можливою собівартістю - у такому разі ми збережемо досягнуті обсяги виробництва, а УЗ - вантажну базу і доходи".

Магомедов висловив упевненість у тому, що такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на залізничні перевезення, слід ухвалювати після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України. "Та й поспішати із цим питанням нічого - грошей і доходів після двох індексацій у 2015-2016 рр. (сумарно +49,5%) більш ніж достатньо і для фінансування поточної діяльності, і для інвестицій", - зазначив гендиректор метпідприємства.

Він також висловив надію, що цього разу Кабмін змусить залізничного монополіста "зайнятися вирішенням уже перезрілих операційних проблем і виконанням майже безнадійно проваленої інвестиційної програми 2017 року».

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter