ГоловнаЕкономікаБізнес

ЦГЗК назвав причину зриву контрактів на постачання залізної руди у Східну Європу

Керівник підприємства ставить два питання керівництву УЗ.

ЦГЗК назвав причину зриву контрактів на постачання залізної руди у Східну Європу
Фото: dnrespublika.info

Центральний гірничо-збагачувальний комбінат (ЦГЗК), що входить у групу "Метінвест", не виконує планів постачання на адресу клієнтів, головним чином у Східній Європі, у зв'язку з невиконанням планів забезпечення піввагонами філії ЦТЛ ПАТ "Укрзалізниця", пише uaprom.info.

"Ми критично виконуємо плани постачання на адресу наших клієнтів, головно у Східній Європі. Склади комбінату переповнені - за номінальної потужності складів 70 тис. т на залишках 103 тис. т, котун уже складаємо в полях. Основна причина - невиконання планів забезпечення піввагонами УЗ/ЦТЛ, тільки з початку місяця за заявлених планів 178 тис. т у парку ЦТЛ фактичне забезпечення склало лише 61 тис. т, тобто плани забезпечення парком УЗ виконуються лише на 1/3", - написав Дмитро Шевчик, генеральний директор ЦГЗК, на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

При цьому керівник підприємства ставить два питання керівництву УЗ.

"Чому підприємства ГМК опинилися в кінці списку пріоритетів УЗ? Хіба нашій країні більше не потрібна валютна виручка і робочі місця? На наші щоденні звернення про зриви забезпечення парком піввагонів УЗ не було жодної реакції", - зазначив він.

"Невже "Укрзалізниці" не потрібні додаткові доходи, тим паче, з таких прибуткових перевезень, як маршрутні відправки сировини через західні прикордонні переходи? Нас стійко намагаються переконати, що підвищення тарифів необхідне, але коли дивишся на гори невивезеної продукції і чуєш дзвінки від зацікавлених у продукції покупців, розумієш, що, крім індексації тарифів, є ще ціла низка можливостей для збільшення доходів "Укрзалізниці", потрібно тільки захотіти", - вважає Д. Шевчик.

Гендиректор ЦГЗК також звернувся до новопризначеного керівника "Укрзалізниці" Євгена Кравцова: "Поставте своїм підлеглим чіткі завдання із забезпечення вагонами відвантажень Центрального ГЗК і інших ГЗК України відповідно до заявлених планів, у наших спільних інтересах забезпечити вивезення всієї виробленої та проданої продукції".

Нагадаємо, що раніше в серпні найбільша в Україні гірничо-металургійна група "Метінвест" звернулася до в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова з проханням посприяти в ухваленні негайних заходів для забезпечення гірничо-збагачувальних комбінатів (ГЗК) вагонами Центру транспортної логістики (ЦТЛ) у запланованому обсязі.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter