ГоловнаЕкономікаБізнес

Директор ММКІ: "Ми продовжуємо стукати в зачинені двері "Укрзалізниці"

УЗ зуміла "фантастичним чином" погіршити проблему з дефіцитом пропускної здатності в напрямку Маріуполя.

Директор ММКІ: "Ми продовжуємо стукати в зачинені двері "Укрзалізниці"
Фото: 5.ua

Генеральний директор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча Юрій Зінченко заявив, що "Укрзалізниця" зуміла "фантастичним чином" погіршити проблему з дефіцитом пропускної здатності в напрямку Маріуполя на ділянці перегону Комиш-Зоря - Волноваха питанням розподілу парку напіввагонів. Про це йдеться в його авторському матеріалі на cfts.org.ua, пише "5 канал". 

"Ми і наші постачальники з Кривого Рогу, на жаль, перебуваємо на останньому місці з точки зору пріоритетів забезпечення парком напіввагонів УЗ (під управлінням філії УЗ "ЦТЛ"). Нагадаю, частка парку УЗ у загальному навантаженні напіввагонами в Україні перевищує 35%, але гірничо-збагачувальні комбінати Кривого Рогу забезпечені "Укрзалізницею" ледь на 10% (це середній рівень забезпечення ІнГЗК, ЦГЗК, ПівнГЗК з початку серпня), у нас - близько 20% (але ми беремо вагони з-під вхідної сировини, і нам їх не вистачає). Причина одна і всім очевидна - ні ми, ні ГЗК Кривого Рогу не платять "винагороду" спеціально навченим співробітникам ЦТЛ і УЗ за "вирішення питання" із забезпеченням парком УЗ", - пише Зінченко.

Він продовжує: "А тепер про найцікавіше - цинізм співробітників УЗ уже перейшов усі межі, адже мало того, що через Камиш-Зорю пропускають тільки близько 16 вантажних потягів на добу замість 24-25, необхідних для підприємств Маріуполя, так ще і пропускають склади порожніх вагонів ЦТЛ / УЗ у напрямку ст. Волноваха (вже тричі з початку місяця: 2, 8 і 9 серпня). Це подвійний удар по нашому підприємству: 1. Не дали вагони УЗ під навантаження сировини на нашу адресу; 2. Заповнили дефіцитну потужність Камиш-Зорі порожніми вагонами. І це на тлі просто катастрофічного невиконання планів відвантаження в парку ЦТЛ".

За словами гендиректора, ситуацію можна охарактеризувати як "абсолютно шалену суміш цинізму, некомпетентності та відвертого шкідництва". "Відповідальні менеджери, які цінують свою репутацію, собі такого не дозволять, так можуть поводитися тільки тимчасові виконавці, завдання яких обмежені коротким горизонтом "сидіння на посаді" й агресивними фінансовими цілями щодо поліпшення власного добробуту", - зазначає Зінченко.

"Для приховування двох принципових проблем УЗ пішла найбільш неконструктивним шляхом - регіональна філія щоразу пише про те, що ММКІ і "Азовсталь" перетримують вагони. Першого разу, коли ця інформація прозвучала, ми просто її проігнорували, тому що немає нічого більш абсурдного, ніж порівнювати радянські нормативи обігу вагонів (коли був єдиний державний власник вагонів, не було митних процедур, і стан вагонів був кращим) і поточну ситуацію, коли до нас на комбінат заходять вагони більш ніж 30 власників (з яких УЗ тільки 5-7%, а всі інші вагони приватні, де у нас з власниками прописані окремі умови використання їхніх вагонів). До того ж, на користь власників вагонів і, по суті, замість "Укрзалізниці" на своїх під'їзних коліях формуємо склади порожніх за власниками/напрямками (прискорюємо обіг порожніх вагонів на мережі УЗ і, відповідно, формуємо додатковий вагонний ресурс для вантажовідправників України), через шо зазнаємо значних витрат на маневрову роботу, утримання залізничної інфраструктури. Шкода тільки, що регіональна філія "Донецька залізниця" ніяк не може цього зрозуміти і ще раз пише про те, що ми перетримуємо вагони", - розписує директор комбінату.

У підсумку він зазначає: "Сподіваюся, що Євген Кравцов зламає загальноприйняте уявлення про тимчасового керівника, і, не відкладаючи в довгий ящик, вживе заходів, навіть непопулярних, для стабілізації ситуації в забезпеченні поставок сировини на меткомбінати Маріуполя, в тому числі в парку напіввагонів УЗ. Тотальна безвідповідальність і порожні обіцянки вже дуже набридли. На підтримку з нашого боку він може розраховувати".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter