ГоловнаЕкономікаБізнес

"Укрзалізниця" визнала, що "Дніпровагонрембуд" не несе відповідальності за поломку кондиціонера

"Ми не можемо зрозуміти, навіщо заявляти публічно про те, що з нами буде розірваний договір".

Причиною поломки системи кондиціонування вагону №12 поїзда "Херсон-Київ", в якому 7 серпня їхала віце-прем'єр-міністр Іванна Климпуш-Цинцадзе, є потрапляння стороннього предмета, а не технічна несправність.

Це документально засвідчили представники "Укрзалізниці", заявив в інтерв'ю "РБК Україна" директор ПАТ "Дніпровагонрембуд" Леонід Таслицький.

Таслицький також надав акт, підписаний представниками "Дніпровагонрембуд" і УЗ, в якому сторони після завершення вивчення несправності роблять висновок про зовнішнє втручання як причину несправності кондиціонера.

Коментуючи скандал з некондиціонованим вагоном і повідомлення ЗМІ про намір "Укрзалізниці" розірвати контракт із заводом, Таслицький висловив здивування такими діями УЗ.

"9 серпня УЗ офіційно визнала, що дефекти викликані саме ушкодженнями під час експлуатації, представники УЗ підписали відповідний акт. Але ми не можемо зрозуміти, навіщо заявляти публічно про те, що з нами буде розірваний договір", - зазначив Таслицький.

"Те, що в ЗМІ з'явилися публікації про те, що УЗ розриває з нами договірні відносини, це, як я вважаю, чорний піар. І це все наш завод сильно зачіпає, тому що у нас 120-річна історія і хороша репутація. Ми завжди пишалися якістю своєї роботи", - сказав Таслицький.

Він підтвердив, що в вагоні №12 було встановлено кондиціонер, відремонтований на ПАТ "Дніпровагонрембуд". Апарату 30 років, виготовлений у Німеччині. За словами Таслицького, на випадок виявлення технічної несправності існує стандартний регламент дій, згідно з яким після виходу з ладу обладнання викликають підрядника. Однак представників "Дніпровагонрембуду" ніхто не викликав.

"Дізнавшись про те, що трапилося, ми скерували своїх представників до Києва, де цей вагон знаходиться зараз. Виявилося, що у вагоні виявлені технічні пошкодження під час експлуатації вже після ремонту, який ми провели. Можливо, камінь перебив трубку подачі охолоджуючої рідини. Коли таке відбувається, це не питання якості ремонту. Зрозуміло, витікання рідини призводить до відключення системи кондиціонування", - розповів директор заводу.

Директор заводу наголосив, що за останні три роки "Дніпровагонрембуд" відремонтував для УЗ 109 кондиціонерів, і жодної рекламації не було.

"Ми не шукаємо винних, але я думаю, що УЗ не повинна поширювати неперевірену інформацію. Необґрунтовані звинувачення на адресу заводу завдають нам репутаційної шкоди не тільки в Україні, але і в країнах, куди ми постачаємо свою продукцію", - додав керівник "Дніпровагонрембуду".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter