ГоловнаЕкономікаДержава

У проект Генплану Києва включено п'яту гілку метро від площі Шевченка до Дарницького вокзалу

"Її траса остаточно буде визначена при складанні ТЕО цього проекту".

У проект Генплану Києва включено п'яту гілку метро від площі Шевченка до Дарницького вокзалу
Дарницкий вокзал
Фото: zametkin.kiev.ua

У проект Генерального плану Києва включено п'яту гілку метрополітену від площі Шевченка до Дарницького вокзалу.

Про це повідомила "Укрінформу" начальник відділу інженерно-транспортної інфраструктури КО "Київгенплан" Тамара Аляб'єва.

"Її траса остаточно буде визначена при складанні техніко-економічного обґрунтування цього проекту. Суть у тому, щоб метро пройшло по серединній зоні Києва від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Для міста - це необхідність, яка відповідає світовим стандартам забезпечення громадським транспортом", - заявила вона.

Будівництво четвертої гілки - Подільсько-Вигурівської - розділене на дві черги. Перша (це найближчі сім років) включає ділянку від вулиці Глибочицької (з пересадкою на станцію "Лук'янівська") до Подолу (з пересадкою на станцію "Тараса Шевченка"). Далі метро піде до зупинки міської електрички "Троєщина" і по проспекту Маяковського. У другу чергу лінію почнуть продовжувати через центр міста в південно-західному напрямку через проспект Перемоги, Севастопольську площу до селища Жуляни.

У проекті Генплану є також спорудження другого виходу зі станцій "Університет", "Дружби народів", "Вокзальна", продовження Святошинсько-Броварської лінії до Новобіличів із подальшим виходом на вулицю Берковецьку. Ці об'єкти потраплять з перспективних в оперативні.

Сирецько-Печерську лінію в двадцятирічній перспективі планують почати добудовувати в напрямку від "Червоного хутора" в бік залізничної станції "Лісництво". Куренівсько-Червоноармійська лінія буде розвиватися спочатку з відгалуженням у бік нового міжміського автовокзалу "Теремки" та до вулиці Дмитра Луценка. Потім по проспекту Глушкова вона дійде до Одеської площі та села Новосілки.

Загалом Генплан передбачає, що впродовж 20 років реально збільшити протяжність ліній столичного метрополітену з 66 до 130 кілометрів (від 51 до 100 станцій), продовжити три наявні лінії на 15 кілометрів, побудувати четверту і п'яту лінії метро.

Нагадаємо, на початку 2018 року має розпочатися будівництво двох нових станцій на Сирецько-Печерській лінії в бік Виноградаря.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter