ГоловнаЕкономікаБізнес

Київ планує запуск будівництва станції метро "Новобіличі" на 2019 рік

Роботи з будівництва станцій "Проспекту Правди" і "Мостицької" почнуться в 2018-му.

Київ планує запуск будівництва станції метро "Новобіличі" на 2019 рік
Фото: facebook.com/kyivmetro

Початок будівництва станції метро "Новобіличі" на Святошинсько-Броварській гілці в Києві заплановано на 2019 рік, розповів в інтерв'юю Ліга.net начальник столичного метрополітену Віктор Брагінський.

"Проект давно був передбачений Генеральним планом міста. Відкриття напрямку на Виноградар дозволить розвантажити потік на червоній гілці (перерозподілити навантаження зі станцій "Нивки", "Святошин", "Житомирська"). Після цього приступимо до продовження Святошинсько-Броварської лінії в бік Новобіличів. Зараз оголосили торги на проектування. У цьому році проведемо ТЕО, в наступному - проектування й експертизу. Запуск будівництва заплановано, ймовірно, на 2019 рік", - заявив він.

Роботи з прокладання метро на Виноградар (Сирецько-Печерська лінія) з будівництвом двох станцій - "Проспект Правди" і "Мостицька" повинні початися раніше - вже в 2018-му. "В кінці серпня проект буде переданий на експертизу, і до кінця року заплановані торги на будівництво. Хочемо почати роботи вже в 2018-м і за два роки запустити станції в експлуатацію", - повідомив Брагінський.

За оцінками метрополітену, "Проспект Правди" стане однією з найбільш завантаженою станцією Києва. Очікуваний пасажиропотік становитиме 60 тисяч осіб, що більше, ніж зараз на "Лісовій", і можна порівняти з "Вокзальною" в літній період.

Що стосується нової Подільсько-Вигурівської гілки, то вона перебуває на стадії попереднього ТЕО. Брагінський наголосив, що без інвесторів цей проект буде нереальним. "Якщо за проектами на Виноградар і Новобіличі місто витрачає додаткові кошти самостійно, метро на Троєщину значно дорожче, і без інвестора проект не реалізувати", - сказав він. Там необхідно збудувати три пересадочні вузли і закупити 225 вагонів.

Найреальнішим інвестором, на думку Брагінського, є китайський консорціум на чолі з China Railway International Group.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram