ГоловнаЕкономікаБізнес

Керівники найбільших в Україні ГЗК просять Гройсмана стабілізувати ситуацію з перевезенням залізної руди

Підприємства ризикують зазнати значних збитків.

Керівники найбільших в Україні ГЗК просять Гройсмана стабілізувати ситуацію з перевезенням залізної руди
Фото: interleaseinvest.all.biz

В Україні стрімко погіршується ситуація з забезпеченням залізничних перевезень підприємств гірничовидобувної галузі України. Проблеми, які ще недавно вважалися форс-мажором, сьогодні стають звичайною практикою роботи "Укрзалізниці" (УЗ). Гірничовидобувні підприємства Кривого Рогу впродовж тільки останніх 3 діб недовантажили близько 70 тис. тонн залізорудної сировини.

Про це йдеться в листі прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману від керівників найбільших українських гірничо-збагачувальних комбінатів (ЦГЗК, Південний ГЗК, Північний ГЗК, ІнГЗК), повідомляє "5 канал"

"У разі збереження такої тенденції до кінця квітня 2017 року на експорт буде відвантажено близько 350 тис. тонн запланованого обсягу продукції, в результаті чого наші підприємства зазнають збитків у вигляді скорочення обсягів продажів, штрафів від покупців за затримки з навантаженням морських суден і репутаційних втрат як ненадійного постачальника сировини", - йдеться в листі.

За підрахунками авторів, у результаті бездіяльності "Укрзалізниці" Україна вже до кінця квітня 2017 року недоотримає близько $25 млн валютної виручки, обсяг перевезень залізницею і перевантаження в портах скоротиться на 350 тис. тонн, а сама УЗ і порти України недоотримають близько 90 млн грн доходів.

Автори листа пропонують прем'єрові низку дій для вирішення цієї ситуації: "Упродовж трьох днів створити оперативний штаб із представників УЗ і гірничовидобувних підприємств України, щоб не пізніше, ніж 10 квітня 2017 року стабілізувати поточну ситуацію з вантажними перевезеннями залізорудної сировини, не пізніше, ніж 14 квітня 2017 року провести аналіз поточної ситуації і виробити рішення, які дозволять забезпечити плановий обсяг перевезень вантажів залізницею до кінця 2017 року (з урахуванням переорієнтації на поставки енергетичного вугілля через порти України)".

Також у листі прем'єра просять не допустити надання додаткових знижок на транзит залізної руди з РФ, і скасувати вже надані росіянам знижки, а також забезпечити недискримінаційний підхід до забезпечення підприємств гірничовидобувної галузі напіввагонами "Укрзалізниці".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram