ГоловнаЕкономікаБізнес

Телеканали почали публікувати на сайтах імена своїх власників

Закон про прозорість медіа дав перші результати.

Телеканали почали публікувати на сайтах імена своїх власників
Фото: www.kmu.gov.ua

Українські телеканали почали публікувати на сайтах імена своїх власників. Це нововведення було введено згідно з так званим  законом про прозорість медіа, який був прийнятий у Верховній Раді у вересні 2015 року.

Згідно з цим законом, всі телеканали і радіо, які отримують від держави ліцензії, протягом півроку повинні були подати документи про структуру медіавласності і кінцевих бенефіціарів до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, а також оприлюднити цю інформацію на своїх сайтах.

До теперішнього моменту інформація про структуру власності доступна на сайтах більшості основних телеканалів.

Наприклад, кінцевими бенефіціарами телеканалу "Інтер" є Дмитро Фірташ, Сергій Льовочкін, Валерій Хорошковський та Світлана Плужникова. Така ж структура й телеканалу "Піксель" з медіагрупи "Інтера", в низці інших каналів - НТН, К1 і К2, "Мега" імені Плужникової серед бенефіціарів немає.

Бенефіціарами телеканалу "1+1" є Ігор Коломойський (основний власник), Григорій Суркіс та низка фізосіб-кіпріотів. Коломойський і Суркіс також володіють телеканалом "2+2" і ТЕТ. Дитячий телеканал "Плюсплюс" порівну належить Коломойському та його партнеру з Приватбанку Геннадієві Боголюбову.

Віктор і Олена Пінчук володіють телеканалами "СТБ" і "Новий канал". Їм також належить ICTV, М1, QTV

Бізнесмен Рінат Ахметов володіє телеканалом "Україна".

Власники телеканалу 24 - дружина мера Львова Катерина Кіт-Садова, Роман Андрейко, Оксана Андрейко.

Власником "Тоніса" є чех Петро Зіка.

Втім, низка телеканалів свою структуру власності поки що не опублікувала.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter