ГоловнаЕкономікаБізнес

"Укрзалізниця" домоглася системного партнерства з ЄБРР і ЄІБ, - Завгородній

Залізниця анонсувала проект на 250 млн доларів.

"Укрзалізниця" домоглася системного партнерства з ЄБРР і ЄІБ, - Завгородній
Александр Завгородний
Фото: uz.gov.ua

ПАТ "Укрзалізниця" проведе модернізацію й електрифікацію ключової ділянки в системі перевезень вантажів на чорноморське узбережжя "Долинська - Миколаїв - Колосівка". Реалізація цього важливого інфраструктурного проекту стала можливою в рамках співпраці залізниці з міжнародними фінансовими інститутами ЄБРР і ЄІБ.

Про це заявив в.о. голови ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Завгородній.

"У рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку, а також Європейським інвестиційним банком ми проведемо електрифікацію ділянки "Долинська - Миколаїв - Колосівка". Термін реалізації проекту - 2 роки. Орієнтовна вартість робіт - близько 250 мільйонів доларів. Проект збиралися реалізувати з 2002 року, чотири рази перераховували, але реалізацію змогла розпочати тільки моя команда. Ми провели переговори практично з усіма великими фінансовими інститутами, які займаються кредитуванням в Європі. І тепер можемо показати перші результати - системне співробітництво в цілій низці напрямків. У нас вірять, у нас вкладають гроші, а це означає, що ми на правильному шляху. Уже тривають роботи в питанні Бескидського тунелю, також у партнерстві з ЄБРР і ЄІБ. Крім того, ми проводимо переговори з кількома фінансовими організаціями державного рівня в Німеччині та Франції, вони готові підтримати нас", - розповів Завгородній.

За його словами, ділянку "Долинська - Миколаїв - Колосівка" можна вважати ключовою для зв'язку з портами і розвитку транзиту.

"Цю ділянку можна вважати ключовою в системі перевезень вантажів в українські порти. Напрямів реалізації тут два. Перший - переведення на електротягу сполучення з Миколаївським портовим вузлом за рахунок електрифікації ділянки Долинська - Миколаїв - Херсон. Другий напрямок - це створення другого електроходу в порти Великої Одеси за рахунок електрифікації відгалуження Миколаїв - Колосівка, далі - на електротязі в порти. Довжина ділянки Долинська - Миколаїв становить 148 км, Миколаїв - Колосівка - 105 км. Переведення ділянок на електротягу збільшить їхню пропускну здатність. Саме модернізація дозволяє нам досягти максимального економічного результату", - говорить Завгородній.

Окрім електрифікації, проект передбачає будівництво другої колії на ділянці Долинська - Миколаїв, а також реконструкцію, електрифікацію, будівництво і модернізацію приладів СЗБ (сигналізації, зв'язку, блокування) і зв'язку на всьому напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка (Одеська залізниця).

За словами в.о. керівника "Укрзалізниці", це тільки частина великого проекту модернізації залізниці. Зараз уже готуються нові проекти, які ПАТ реалізовуватиме у співпраці з міжнародними фінансовими інститутами.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook