ГоловнаЕкономікаБізнес

Інтернет-проекти почали боротися за голоси покупців Прес-реліз

24 березня стартує другий етап конкурсу Ukrainian E-commerce Awards 2016 – всеукраїнське голосування в номінації «Вибір споживача». За його підсумками буде вручено 4 нагороди в категоріях: «інтернет-супермаркет і/або мультиканальний ритейлер», «інтернет-магазин», «E-tickets» (послуги з продажу квитків в Мережі) та «E-services» (майданчики, які заробляють на комісії).

Інтернет-проекти почали боротися за голоси покупців

«Такий поділ всебічно відображає галузь і дозволяє компаніям різного типу і розміру на рівних брати участь у премії», - пояснює поділ на категорії Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert, компанії-організатора.

Перша категорія - «супермаркети» - інтернет-проекти, які мають понад 5 категорій товарів і/або здійснюють продаж як онлайн, так і офлайн (мультиканальні). У другій категорії представлено галузеві або нішеві магазини, у яких на сайтах є не більше ніж 5 товарних категорій. Окремої уваги заслужила категорія сервісів купівлі квитків. При чому, в неї включено як транспортні, так і квитки на заходи. У четвертій категорії - майданчики, які допомагають купувати в Інтернеті, отримуючи комісію від продажу, оплату за переходи або реалізуючи платні послуги з підвищення видимості реалізованих товарів. Тут представлено прайс-агрегатори, маркет-плейси, дошки оголошень і аукціони.

На основі заповнених анкет, експертне журі склало шорт-лист для номінації «Вибір споживача». Цього року за голоси споживачів будуть боротися:

У категорії «Інтернет-супермаркет і/або мультиканальний ритейлер»:

У категорії «Інтернет-магазин»:

  • Answear
  • F.ua
  • Fame
  • «Гарна мама»
  • Lamoda
  • LeBoutique
  • modnaKasta
  • Pampik.com
  • Posh
  • Yakabоо
  • У категорії “E-tickets” (сервіси продажу квитків у Мережі):
  • «ПриватБанк»
  • «Укрзалізниця»
  • Busfor
  • Concert.ua
  • МАУ
  • Internet-bilet.ua
  • Karabas.com
  • Parter.ua
  • «Пілот»
  • Tickets.ua

У категорії “E-services” (майданчики, які заробляють на комісії):

  • Aukro
  • AutoRia
  • Eda.ua
  • Hotline
  • «Мурахи»
  • OLX
  • Price.ua
  • Prom.ua
  • RST.ua
  • Shafa

Проголосувати за улюблений інтернет-проект можна тут - http://rating.e-awards.com.ua/

Голосування буде відкрите до 12 квітня 2016 року включно.

Нагородження переможців відбудеться 14 квітня 2016 року у Києві.

Генеральні партнери премії E-Awards 2016 – Нова Пошта і Альфа-Банк Україна.

Конкурс організовано за підтримки Prom.ua, Promodo, DVBank, iVox, MeestGroup і POSTMEN.

Інформаційні партнери - Інтерфакс-Україна, Forbes, Деловая Столица, Минфин, PaySpaceMagazine, B2Blogger, Ukrainian Retail Association, UADN, LB.ua, Retail Community, BusinessTV і Delo.ua.

Організатор – компанія Ukrainian E-commerce Expert. Комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook