ГоловнаЕкономікаБізнес

Найбільший медіа-холдинг Кремля став збитковим

ВДТРК тримається на багатомільярдних дотаціях з бюджету Росії

Найбільший медіа-холдинг Кремля став збитковим
Фото: стоп-кадр видео на youtube

Російський державний медіа-холдинг ВДТРК, до якого входять такі пропагандистські ресурси, як телеканал "Россия-1" і Vesti.ru, став збитковим.

Як повідомляють "Ведомости", ВДТРК за минулий рік заробив 31,9 млрд рублів (570 млн доларів) за витрат у 52,9 млрд (940 млн доларів). Різниця частково компенсувалася "іншими доходами", в які, ймовірно, входять дотації з державного бюджету Росії, але тим не менш, ВДТРК закінчив 2014 рік з чистим збитком у розмірі 2,8 мільярда рублів (49 млн доларів).

Таке сталося вперше з 2000 року. Для порівняння, у 2013 році чистий прибуток компанії становив 29 мільйонів рублів.

Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія (ВДТРК) утворена постановою президії Верховної Ради РРФСР від 14 липня 1990 року. Через кілька місяців після підписання постанови в ефір вийшло "Радио России", а 13 травня 1991 року почалося мовлення телеканалу РТР, який з 2001 року став називатися телеканал "Россия". Генеральним директором ВДТРК є Олег Добродєєв.

За підсумками минулого року виявилися збитковими всі три найбільші телехолдинги у Росії. Збиток "Первого канала" скоротився з 1,77 млрд до 938,4 млн рублів, його дохід зріс на 2,9% до 30,1 млрд руб.

"Газпром-медіа" отримав збиток у розмірі 2 млрд руб. При цьому прибуток холдингу зріс на 28,3% до 72 млрд рублів, але це зростання забезпечило насамперед поглинання холдингу "Профмедіа". Без урахування цих нових активів дохід "Газпром-медіа" минулого року знизився.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter