ГоловнаЕкономікаБізнес

Opel, який пішов з Росії, розширить присутність в Україні

У концерну великі плани на український ринок

Opel, який пішов з Росії, розширить присутність в Україні
Фото: autoconsulting.ua

Регіональний керівник Opel по Україні і нових ринках Рой Найгард анонсував розширення присутності бренду в Україні після того, як він пішов з Росії.

Про це він сказав в інтерв'ю AUTO-Consulting.

За словами Найгарда, незважаючи на відхід з Росії, на українському ринку Opel не тільки залишається, а й змінить систему дистрибуції.

"Ми змінили систему дистрибуції Opel в Україні і прийняли рішення розвивати систему продажів безпосередньо через незалежних дилерів. Така схема продажів у Opel була вже в Україні до 2003 року", - сказав він.

Найгард додав, що традиційний партнер Opel компанія "Дженерал Авто Груп" (раніше - ексклюзивний імпортер Opel в Україні) та її дилери продовжать працювати з брендом.

"Але з'явилися і нові прямі дилери Opel. Так, ми вже підписали дилерську угоду з новим партнером з групи "АІС". Уже скоро вони відкриють новий автосалон Opel. Запрошуємо також інших дилерів до співпраці з німецьким брендом Opel", - зазначив Найгард.

Він додав, що нова система дистрибуції в остаточному підсумку працюватиме на зростання популярності бренду Opel на українському авторинку.

"Ми пам'ятаємо, що на початку двохтисячних років Opel входив до п'ятірки найбільш продаваних брендів і був дуже популярний в Україні. Сподіваємося, що скоро зможемо повернути свої позиції. У нас великі плани на цей ринок", - заявив представник концерну.

Нагадаємо, 18 березня американський автовиробник General Motors оголосив про те, що з російського ринку йде бренд Opel (належить GM), а також більша частина моделей бренду Chevrolet.

Американський концерн на невизначений термін зупиняє виробничі проекти в Росії: завод GM у Санкт-Петербурзі буде законсервовано до червня 2015-го, контрактне виробництво на потужностях групи ГАЗ закінчиться протягом року.

Сукупна частка Opel і Chevrolet на російському ринку становила близько 8%. У 2014-му було продано 190 тисяч машин обох марок.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter