ГоловнаЕкономікаБізнес

Київське метро оцінило реальний тариф на проїзд з урахуванням розширення в 1 євро

Начальник підземки назвав необхідною гілку на Троєщину

Київське метро оцінило реальний тариф на проїзд з урахуванням розширення в 1 євро
Фото: Макс Левин

Київське метро вважає, що реальний тариф на проїзд у метрополітені з урахуванням будівництва нових гілок має становити 1 євро (тобто близько 20 гривень за офіційним курсом). Про це заявив начальник підприємства Віктор Брагінський, коментуючи плани міської влади підвищити вартість проїзду до 4 гривень.

"У підвищенні вартості тарифів не закладено будівництво метрополітену. Цього тарифу - 4 грн - просто не вистачить. Якщо враховувати в тарифі будівництво, то вартість його буде близько 1 євро. У тарифі закладено тільки підтримання того, що є. Залежно від прибутку, який ми отримаємо, ми маємо спрямовувати його на виконання програми з розвитку метрополітену", - сказав він в інтерв’ю BBC.

У метро є проект нової гілки на Троєщину, але грошей на його реалізацію немає. При цьому Брагінський підкреслив, що четверта лінія дуже потрібна Києву. "Вона розвантажить пересадочні вузли, перерозподілить пасажирські потоки, змінить схеми маршруту наземного транспорту. Вона має прийти на станцію "Вокзальна", і там з'явиться другий вихід. Пасажири зазнають великих проблем на пересадочних вузлах, це "Театральна" - "Золоті ворота", "Палац спорту" - "Льва Толстого", там треба або будувати другий перехід, або будувати терміново четверту лінію", - заявив Брагінський.

"За міжнародними стандартами, в міста на мільйон жителів має бути близько 30 км метрополітену. Зараз у нас показники - 23 км на мільйон жителів у Києві", - додав він.

Брагінський зауважив, що від розміщення реклами метрополітен отримує тільки 12,5% встановлених містом тарифів - цього року це 2,1 млн гривень. Основна частина доходів йде "Київрекламі". Від здавання в оренду площ метрополітен отримав близько 10 млн гривень, з яких половину треба віддати в бюджет міста.

"Ми виходимо на планові збитки на кінець року - близько 540 млн. Це якщо не буде великої курсової різниці. Метрополітен - це складний комплекс інженерних споруд, який вимагає щоденного догляду. Для того, щоб усе це утримувати в справному стані, потрібно весь час ремонтувати . У нас при нинішньому тарифі - грошей немає. Підняття тарифу дозволить обслуговувати метрополітен згідно з графіком. Але 4 грн - це мегасоціальній тариф", - підсумував він.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook