ГоловнаЕкономікаБізнес

Не дозволяйте себе надурити, або Ризики використання підроблених картриджів

Виробництво і реалізація контрафактної продукції дуже впливають на ринок: споживачі отримують низькоякісний підроблений товар, а компанії втрачають репутацію

Не дозволяйте себе надурити, або Ризики використання підроблених картриджів

"Виробники контрафактної продукції попросту обманюють споживачів, продаючи їм неякісні вироби. Компанія HP дуже серйозно ставиться до підробок і активно бореться з їх розповсюдженням, щоб кожен мав можливість отримати справжній виріб", - розповідає Дейв Купер, керівник програми боротьби з контрафактною продукцією Hewlett-Packard.

Однак зусиль компаній і правоохоронних органів недостатньо. Самі споживачі повинні брати активну участь у виявленні підробок.

За оцінками Всесвітньої митної організації (WCО) і Міжнародної торгової палати (ICC), світовий обсяг реалізованих товарів на 10% складається з контрафактної продукції, а щорічний економічний і соціальний збиток становить до $775 млрд. Крім того, в результаті виробництва підробленої продукції на території країн "Великої двадцятки" втрачено близько 2,5 млн робочих місць.

Що таке контрафактна продукція? Це несанкціоноване застосування або використання зареєстрованого товарного знака без згоди власника бренда. Простіше кажучи - підроблений товар, що імітує оригінальну продукцію.

Підроблені картриджі для принтерів можуть поламатися або протекти, що призведе до поломки принтера і втрати гарантії на нього.

Основна ознака оригінальних картриджів - стабільна друк високої якості. Але існують й інші: оригінальні витратні матеріали HP завжди постачають у високоякісних запечатаних упаковках.

Щоб захистити споживачів від підробок, компанія Hewlett-Packard розробила спеціальне ПЗ для перевірки автентичності продукції, що запускається автоматично після установки нового картриджа, а при виявленні чого-небудь незвичайного в картриджі попереджає користувача, пропонуючи подальші інструкції.

Оригінальні картриджі також забезпечують складними голографічними марками зі штрих-кодом (QR), який клієнт може легко перевірити за допомогою смартфона або он-лайн на сайті www.hp.com/go/ok. Якщо етикетка дійсна, при скануванні QR-коду з'явиться повідомлення, яке підтверджує справжність виробу. Повідомлення про недійсну етикетку вказує на те, що виріб не є справжнім. Так компанія НР намагається максимально захистити своїх споживачів, допомагаючи зберегти їхні час і гроші.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter