ГоловнаЕкономікаБізнес

Горілка поступиться віскі за популярністю в світі, - прогноз

Статистику горілки псують продажі українських і російських брендів

Горілка поступиться віскі за популярністю в світі, - прогноз
Фото: tsn.ua

У 2018 році віскі пережене горілку за світовим рівнем споживання. Впродовж п'яти років продажі віскі збільшаться на 17%, тоді як горілки - скоротяться на 0,8%.

Такой прогноз зробили експерт  Euromonitor International, пишуть "Ведомости".

Найпопулярнішим серед міцного алкоголю залишиться китайський байцзі (напій на основі злакових - сорго, кукурудзи, рису, пшениці), на який припадає близько чверті продажів. А ось горілка поступиться своїм другим місцем віскі.

Виробники віскі вже п'ять років поспіль нарощують продажі найшвидшими темпами серед 15 найбільших світових брендів міцного алкоголю. При цьому реалізація горілки скорочується. Якщо глобальним гравцям, таким як Smirnoff і Absolut, ще вдається трохи нарощувати продажі, то продажі українських і російських брендів - "Хлібного дару", "Хортиці", "Істини", Prime, "Зеленої марки", "П'яти озер", "Біленької" - скорочуються двозначними темпами.

Це і зіпсувало загальносвітові продажі горілки, роблять висновок дослідники.

Про те, що у продажів віскі великий потенціал, побічно свідчить висока активність інвесторів. На початку цього року японський холдинг Suntory домовився про купівлю за $16 млрд Beam Inc., що випускає бурбони Jim Beam, Maker'sMark і Knob Creek, скотчі Teacher's і Laphroaig, віскі Canadian Club. У травні 2014 року філіппінський Emperador домовився про покупку за $730 млн шотландського виробника віскі Whyte&Mackay.

Фото: vedomosti.ru

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter