ГоловнаЕкономікаДержава

КМДА: на Троєщину пустять швидкісний трамвай, а потім переобладнають його в метро

Столична влада не відмовляється від ідеї прокладки нової підземки

КМДА: на Троєщину пустять швидкісний трамвай, а потім переобладнають його в метро

Київська міськадміністрація вважає, що спочатку потрібно побудувати трамвайну гілку на Троєщину, а в перспективі - замінити її метрополітеном. Про це повідомила прес-служба КМДА.

За її даними, побудувати трамвайну гілку через Дніпро можна вже через 2-3 роки, а коштувати вона буде майже в 7 разів менше, ніж гілка метро.

"Водночас у КМДА не відмовляються від перспективи прокладки підземки на Троєщину в майбутньому. Саме тому перед розробниками стоїть технічне завдання спроектувати трамвайну лінію таким чином, щоб надалі за порівняно незначних змін переобладнати її під потреби метрополітену. Так, наприклад, обладнання тягових підстанцій метро і трамвая ідентичні, за винятком понижувального трансформатора, який може бути без ускладнень замінено, висота посадочних платформ і ширина шляхів також збігається", - наголошується в повідомленні.

Будівництво трамвайної гілки дозволить через кілька років збільшити провізну спроможність швидкісного трамвая на виході з Троєщини на 17 тис. пасажирів на годину, а транспортну систему на переході через Дніпро - на 20 тис. пасажирів.

Нагадаємо, голова Київської міськадміністрації Володимир Бондаренко в інтерв'ю LB.ua заявив, що метрополітен для Києва зараз - занадто дороге задоволення. "Це коштує 20 млрд, а у нас бюджет міста - 12,5 млрд. Тому ми вперше в Україні за принципом "лего" пускаємо з Троєщини на правий берег лінію, коли на коліях буде не дві рейки - а чотири. Дві для метро і дві для трамвая. Запустити трамвай коштує 2,6 млрд, такі гроші ми знайдемо. А перевозити можна таку саму кількість людей і в такому самому темпі", - сказав він.

Нагадаємо, Троєщина розташована на північному сході Києва, в районі проживає понад півмільйона жителів. Проект щодо включення Троєщини в мережу метрополітену розробили ще в минулому столітті, проте через брак грошей будівництво досі не розпочато.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter