ГоловнаЕкономіка

Російські залізничники зацікавилися українськими розробками

РЗ уже експлуатує 1000 вантажних вагонів із підшипниковими вузлами УПЕК.

Російські залізничники зацікавилися українськими розробками

"Російська залізниця" (РЗ) проявила особливий інтерес до розробок харківської компанії УПЕК на міжнародній виставці InnoTrans-2012 в Берліні. Про це йдеться в прес-релізі компанії.

Особливо росіян зацікавив новий підшипниковий вузол. У експлуатації РЗ уже є 1000 вантажних вагонів із новими вузлами CRUDuplex розробки УПЕК виробництва Харківського підшипникового заводу. Вони успішно конкурують із тисячею вагонів, в яких встановлено вузли TBU - світового лідера підшипникової галузі SKF, при цьому варто зазначити, що вони мають порівнянні технічні характеристики за удвічі нижчої ціни.

У розробці нового покоління підшипникових вузлів також брав активну участь центральний інститут РЗ - ВНДІЗТ, директор якого, старший віце-президент РЗ, д.т.н. Б. Лапідус виступив на презентації разом із президентом компанії KLUEBER паном Лангартнером, виокремивши низку конкурентних переваг нової лінійки продуктів з унікальним мастилом KLUEBERPLEXHARP спільної розробки, єдиною в своєму класі мастил, що поєднує рекордні показники опору зносу й енергоефективності, в тому числі при низьких (-60С) температурах.

Практичний інтерес до продукції УПЕК проявили численні представники залізниць: російської (РЗ), в особі першого віце-президента РЗ В. Гапановича, німецької (DeutscheBahn), в особі керівника служби закупівлі компонентів фрау Мальті Ірганг із великою групою фахівців, які обговорювали питання сертифікації продуктів УПЕК, французької (SNCF) в особі керівника напряму клімат-техніки пана Франка Джованні, й української в особі генерального директора "Укрзалізниці" В. Козака. Величезний інтерес викликали представлені продукти й у компаній-постачальників техніки для залізниць. Знаменита FaiveleyTransport уже поставила понад 300 кондиціонерів на повітряному циклі на DeutscheBahn та інші європейські залізниці, але не задоволена їх технічними характеристиками і пов'язує великі надії з можливостями застосування клімат-систем УПЕК.

Експозицію відвідали також провідні світові виробники - Bombardier, Talgo, Sojitz, низка вагонобудівних компаній - "Азовмаш", "Крюківський", "Уралвагонзавод", "Тихвинський", "Стахановський", "Алтайвагон" та інші провідні підприємства галузі.