ГоловнаЕкономікаДержава

Україні потрібно переглянути ставлення до авіабізнесу на прикладі "Борисполя"

Україні доведеться зробити так, щоб головний аеропорт країни таки переглянув своє ставлення до авіаційного бізнесу.

Україні потрібно переглянути ставлення до авіабізнесу на прикладі "Борисполя"
Фото: mtu.gov.ua

Крадіжки багажу, неякісне і занадто дороге обслуговування в аеропорту "Бориспіль" стали причиною того, що авіакомпанії не бажають із ним працювати або взагалі не приходять на український ринок авіаперевезень.

Про це пише в сьогоднішньому номері газета "Факти і коментарі".

Як повідомляє видання, навесні минулого року в столичні Жуляни перейшла відома low-cost компанія Wizz Air, на порядок збільшивши пасажиропотік аеропорту "Київ". Від початку цього року з "Борисполя" більше не літає авіакомпанія "ЮТейр-Україна", а незабаром у "Київ" перебереться один із найбільших російських авіаперевізників - "Трансаеро".

"Для "Борисполя" це стане відчутною втратою, адже росіяни можуть щорічно перевозити за маршрутом Москва - Київ - Москва близько 220 тисяч пасажирів. Докладних коментарів представники авіакомпаній не дають, однак люди, обізнані про стан справ у галузі, вважають, що серед причин можуть бути претензії до сервісу і вартості обслуговування", - пише газета.

Претензії, в першу чергу, стосуються крадіжок багажу і завищення цін на всі види послуг - починаючи від заправки літаків і закінчуючи чашкою кави. Як зазначають представники авіаперевізників, проблема крадіжок б'є, насамперед, по їх іміджу, адже відповідальність за збереження багажу за законом несе авіакомпанія. Але що-небудь зробити авіалінії не можуть при всьому своєму бажанні, оскільки не вони наймають вантажників - це практично монополія адміністрації аеропорту, який набирає жителів міста Борисполя. Тим часом за півтора року обслуговування Wizz Air у Жулянах, у компанії не зареєстровано жодного випадку крадіжки багажу.

"Факти" також наводять як приклад розслідування Антимонопольного комітету, яке з'ясувало, що "Бориспіль" завищував ціну на паливо та послуги із заправлення в кілька разів. У підсумку аеропорту довелося заплатити величезний штраф. Тим не менш, як нещодавно зазначив топ-менеджер однієї з працюючих в Україні авіакомпаній, європейські бюджетні авіалінії, як і раніше, не хочуть літати в нашу країну через дорожнечу заправки літака".

Пасажири ж, окрім злодійства багажу, нарікають на непомірні ціни в ресторанах, закриття магазинів безмитної торгівлі duty-free та поганий сервіс у терміналах.

"На думку експертів, піти з "Борисполя", ймовірно, хотіли б багато перевізників. Однак деяким невигідно переходити в Жуляни або переводити туди частину рейсів із технічних причин. Тому, незважаючи на всі свої незручності, "Бориспіль" багато в чому залишається безальтернативним варіантом - як для авіакомпаній, так і для пасажирів. Це означає, що Україні доведеться зробити так, щоб головний аеропорт країни таки переглянув своє ставлення до авіаційного бізнесу", - підсумовують "Факти".

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook