ГоловнаЕкономікаФінанси

СКМ вийшла на докризові показники роботи через підйом металургії, - думка

Підприємства групи готуються до модернізації.

СКМ вийшла на докризові показники роботи через підйом металургії, - думка
Фото: scm.com.ua

Група СКМ у минулому році досягла докризових фінансових показників завдяки підйому металургійного та енергетичного ринків. Однак через нинішнє економічне охолодження підприємства групи готуються вкладати великі суми в модернізацію і зниження вартості виробництва.

Про це пише сайт "Коментарі" в матеріалі "Ахметов переміг кризу".

"Оприлюднена цього тижня фінансова звітність СКМ за 2011 рік показала, що її консолідований валовий дохід за міжнародними стандартами фінансової звітності зріс на 34,4%, до $ 19,54 млрд, а чистий прибуток - у 2,6 разу, до $ 2,26 млрд", - пише видання.

Як уточнюють "Коментарі", фінансовий успіх СКМ забезпечили її паливно-енергетичний і гірничо-металургійні бізнеси.

"Фінансові показники українських металургійних компаній торік поліпшилися через глобальне зростання попиту на метал. Тож у випадку СКМ (входить до групи холдингу Метінвест) ці цифри були цілком очікувані. Тут цікавіше, радше, яку динаміку група продемонструє за результатами 2012 року. Протягом першого півріччя світовий ринок металу став потроху "остигати" і ціни пішли вниз. Метзаводи заявляють про скорочення обсягів виробництва 2012 року. СКМ же говорить про свої наміри вкладати гроші в модернізацію виробництва і це цілком розумний спосіб знизити собівартість своєї продукції в цей нестабільний економічний період", - розповів "Коментарям" радник директора Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України Валерій Воротін.

За словами генерального директора СКМ Олега Попова, компанія реінвестує в модернізацію підприємств не менш ніж $ 2 млрд.

Реінвестування прибутку в соціальні проекти, за оцінками експертів, дозволило компанії не тільки поліпшити імідж, але і підвищити продуктивність праці на своїх підприємствах.

"Порівняно з конкуруючими фінансово-промисловими групами, СКМ докладає серйозних, системних зусиль для створення іміджу соціально відповідальної компанії, особливо в тих регіонах, де розміщені підприємства групи. Оскільки компанія бере на себе підвищені зобов'язання не тільки в сфері оплати праці співробітників, але і їх безпеки, підвищення кваліфікації, соціального забезпечення сімей (медичне обслуговування, освіту тощо), то внаслідок цього може розраховувати на більшу лояльність із боку людей", - зазначає експерт Школи політичної аналітики при Національному університеті "Києво-Могилянська Академія" Петро Бурковський.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook