ГоловнаЕкономіка

В Україні знову виник скандал з рейтингами ЗМІ

Чотири ділових тижневика скаржаться, що їм нав'язали нечесну конкуренцію.

Ділові тижневики "Бизнес", "Деловая столица", "Власть денег" і "Контракты" відмовилися від участі в маркетингових дослідженнях компанії "TNS Україна".

"Ми вважаємо, що ситуація, яка склалася в сфері досліджень аудиторій друкованих видань, не відображає реальних рейтингів видань", - йдеться в повідомленні прес-служби видавничої групи "Картель" (випускає "Деловую столицу" і "Власть денег").

Приводом для невдоволення видань стало переведення журналів "Кореспондент", "Фокус" і тижневика "Коментарі" в групу "ділових" у класифікаторі, що використовується в дослідженнях TNS, хоча відсоток "ділових" матеріалів у них не перевищує 50%.

"Ми вважаємо, що єдиною метою такого "перепозиціонування" є прагнення додатково отримати рекламні бюджети, призначені для аудиторії ділових видань", - йдеться в заяві.

Керівництво "Бизнеса", "Деловой столицы", "Власти денег" і "Контрактов" вважає, що таким чином порушуються принципи чесної конкуренції і обманюються як читачі, так і рекламодавці.

"Ми готові повернутися до співпраці з компанією "TNS Україна" і до участі в маркетингових дослідженнях, які вона проводить, лише тільки в тому випадку, якщо компанією буде виділено окремий сегмент ділової преси, в який увійдуть видання, щонайменше 80% матеріалів у яких призначені для ділової аудиторії", - йдеться в заяві.

Зазначимо, що раніше виник скандал, пов'язаний з рейтингами телеканалів. Компанію GfK, на підставі досліджень якої продається телереклама в Україні, також звинуватили в маніпуляціях.