ГоловнаКультура

Бренди "Євробачення" і ВДНГ отримали престижну європейську нагороду у сфері дизайну

Українські дизайнери перемогли в номінації Communication Design.

Бренди "Євробачення" і ВДНГ отримали престижну європейську нагороду у сфері дизайну
Фото: AIN.ua

Бренд київського центру ВДНГ і бренд "Євробачення" в Україні отримали нагороди на відомому дизайнерському конкурсі Red Dot Award.

Про це повідомляє AIN.ua.

Журі конкурсу оцінило 8 тисяч робіт агентств зі всього світу і визначило переможців у різних номінаціях - Communication Design, Product Design, Design Concept.

У номінації "Communication Design" нагороду отримав бренд київського ВДНГ, створений агентством Banda Agency.

Новий бренд ВДНГ презентували в червні минулого року, і відтоді елементи нового стилю використовуються в оформленні та рекламних матеріалах центру. Ідея, концепція та слогани бренда розписані на сайті агентства. Новий логотип ВДНГ використовував символіку колон, які часто зустрічаються в архітектурі будівель комплексу. Логотип складається з фірмових плашок, які можна використовувати в оформленні сувенірів - від чашок для кави до футболок, навігації по парку, рекламних плакатів і банерів, і навіть смуг пішохідної "зебри".

Ще одна нагорода агенстсва - за спільну з Republique роботу над брендом "Євробачення", яке проходило в цьому році в Україні. Бренд визнали Best of the best у номінації Communication Design.

Переможців усіх категорій Red Dot Award 2017 відзначать на церемонії нагородження в Берліні, яка відбудеться 27 жовтня.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram