Земельна мафія наступає: знову про законопроект №1159

На трибуні Верховної Ради вивісили плакат на підтримку законопроекту №1159. Група депутатів вийшла блокувати трибуну, під Радою мітингує півтора десятка начебто селян, на балконі сидять менше десяти начебто сільських чи селищних голів. Верховодить цією виставою бувший регіонал, бувший голова Держземагентства України О. Кулініч.

Фото: Макс Левин

Ніхто із них, включаючи Кулініча, цього законопроекту не писав (Кулініч за визначенням не в змозі писати «земельні» законопроекти, він за освітою товарознавець), за винятком Кулініча далі назви не читали і справжньої суті не розуміють.А суть є абсолютно протилежною назві (назва – про розширення повноважень територіальних громад щодо земельних ресурсів), я вже про це неодноразово заявляв і повторюю ще раз. Цей законопроект є гарним за назвою і дуже шкідливим за змістом, він виписаний на замовлення корумпованих діячів Дерземагентства, що прямо підтверджується відсутністю в законопроекті норми про скасування повноважень держземагентства із розпорядження землями!

Друга шкода законопроекту – обмеження майбутніх уявних (які за цим законопроектом не наступлять) повноважень сільрад щодо практично всіх земель за межами населених пунктів. Але найбільша хитрість і підлість законопроекту №1159 утримується в ст.1: вона передбачає «віднесення» земель державної власності до земель комунальної власності. Начебто добре, правда? Але нічого доброго, бо у державній власності земель ... нема ! А коли власності нема, то нема чого й «відносити»!

Земля перебувала у державній власності за часів СРСР, УРСР, а 16 липня 1990 року Декларацією про державний суверенітет України всі землі України були проголошені власністю українського народу!

Тобто, власність совєцької держави була скасована. У 1996 році ця норма була закріплена ст. 13 Конституції України, яка є чинною. За цією ж Конституцією, всі суб'єкти права власності в Україні є рівними перед законом, тобто, і держава в особі її органів, щоб стати власником землі, повинна дотримуватись усіх вимог законодавства.

Ці вимоги є добре відомими:

по-перше, повинні бути законні підстави для безоплатного надання землі із народної власності в державну та комунальну;

по-друге, оскільки не може бути об'єктом земельних правовідносин земля невизначеної площі та невизначеного місцезнаходження, повинні бути виконані відповідні проекти відведення земельних ділянок, вони повинні бути узгоджені з усіма зацікавленими особами, власниками суміжних земельних ділянок та затверджені; ви уявляєте, скільки років і коштів потрібно на ці процеси?;

по-третє, право власності повинно бути зареєстроване і належним чином посвідчене.

Тільки після цього можна було б говорити про передачу (безоплатно?) земель із державної власності в комунальну власність.

Для того, щоб виникли законні підстави, має бути прийнятий спеціальний закон чи внесені поправки до Земельного Кодексу.

Питання: з яких міркувань, з яких причин, для яких потреб народ України має бути позбавлений права власності на землю, а значить, в тому числі й на її безоплатну приватизацію певними категоріями громадян? Кому, крім чиновників, це потрібно?

Відповідь абсолютно очевидна : жодних причин і підстав, крім корупційних, для позбавлення народу України права власності на землю і її передачі в державну та комунальну власність, нема! Виключно "воровські" інтереси за цим стоять!

Саме безмежно корупційні інтереси «сім"ї» Януковича були причиною прийняття у вересні 2012 року антиконституційного закону про розмежування державних і комунальних земель, на підставі якого бандовлада вирішила захопити земельну народну власність у державну власність в особі Державного земельного банку. Другою складовою частиною злочинного плану було запровадження з 1 січня 2013 року повноважень Держземагентства з розпорядження землями. У такі способи подонки задумали заволодіти українською землею, щоб потім мати можливість безперешкодно розпорядитися у будь-який спосіб, до продажу зацікавленим іноземним покупцям включно.

Росіянам чи китайцям - то вже не важливо, хто більше дасть.

Так от, нинішня, нова, післямайданівська влада цю ганьбу і злодійство продовжує, в усякому разі - намагається продовжувати !

Звідси і законопроект №1159 - тільки на інтереси злодіїв при посадах у виконавчій владі він спрямований, місцеві громади дулю від нього матимуть, а не землю чи земельні повноваження !

Для того, щоб розпоряджатися землями, громадам (як і державі) не потрібно мати землю у власності - потрібно мати повноваження із розпорядження, а земля нехай і далі залишається народною власністю - це буде законно і справедливо. Мій законопроект №2267 це забезпечує.

Дуже хотілось би, щоби врешті решт це почули сільські голови та керівники держави, в тому числі і в Верховній Раді. Поки що не чують, інколи дають просуватись законопроектам, підготовленим корупційною антинародною мафією.

Аркадій Корнацький Аркадій Корнацький , Народний депутат України
Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook