ГоловнаСвіт

CNN: Росія намагалася розпалити расову ненависть у США за допомогою Pokemon Go

Йдеться про запущену в соціальних мережах кампанію під назвою Do not Shoot Us.

CNN: Росія намагалася розпалити расову ненависть у США за допомогою Pokemon Go
Фото: akket.com

Пов'язані з Росією структури намагалися через Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Tumblr і популярну мобільну гру Pokеmon Go "сіяти розбрат" серед американців, використовуючи расове напруження.

Про це повідомляють у розслідуванні CNN.

За даними телеканалу, йдеться про запущену в соціальних мережах кампанію під назвою Do not Shoot Us ("Не стріляйте в нас"), спрямовану на привернення уваги громадськості до випадків поліцейського свавілля у США щодо чорношкірих після вбивства афроамериканця Майкла Брауна у Фергюсоні.

Як сказано у статті, кампанія була подана так, як ніби її організували активісти руху за права афроамериканців Black Lives Matter ("Життя чорношкірих мають значення"). Однак, за даними CNN, насправді за її створенням стояла пов'язана з Кремлем російська компанія "Агентство інтернет-досліджень", відома у пресі як "фабрика тролів".

У липні 2016 року пов'язаний з Do not Shoot Us акаунт у соцмережі Tumblr оголосив про проведення конкурсу з використанням Pokemon Go. Організатори кампанії закликали користувачів ловити покемонів і займатися їх навчанням біля тих місць, де сталися випадки прояву жорстокості з боку поліції щодо чорношкірих, зазначає CNN. Користувачам також пропонували присвоїти покемонам імена убитих поліцейськими афроамериканців.

Переможцям конкурсу організатори обіцяли вручити подарункові карти Amazon. Водночас телеканал визнав, що не виявив свідчень того, що хто-небудь з гравців у Pokemon Go намагався взяти участь у цьому конкурсі й отримав обіцяні призи.

За версією CNN, творці Do not Shoot Us, мабуть, переслідували дві мети: спровокувати афроамериканців на протести і переконати громадян США в тому, що загроза від активісти Black Lives Matter зростає.

Джерело CNN підтвердило, що належні кампанії акаунти виявилися серед 470 недостовірних облікових записів, заблокованих адміністрацією Facebook. Як було встановлено, через них розміщувалася політична реклама, яка провокувала розкол у суспільстві.

У вересні директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що в період листопадових американських виборів 2016 року якась російська структура витратила 100 тисяч доларів на поширення в соцмережі рекламних повідомлень політичного характеру за допомогою створення неправдивих облікових записів і сторінок. Офіційний представник Facebook в інтерв'ю The Washington Post також пов'язав ці акаунти з петербурзькою "фабрикою тролів".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram