ГоловнаСвіт

CNN: пов'язану з РФ рекламу у Facebook бачили в ключових для перемоги Трампа штатах

Тематика російських оголошень включала антимусульманську спрямованість.

CNN: пов'язану з РФ рекламу у Facebook бачили в ключових для перемоги Трампа штатах
Фото: http://tsn.ua

Частина рекламних оголошень у Facebook, куплена з російських акаунтів, імовірно, для впливу на результати виборів у США, орієнтувалася на Мічиган і Вісконсин.

Про це повідомляє телеканал CNN з посиланням на чотири джерела.

Ці два штати мали вирішальне значення для перемоги нинішнього президента Дональда Трампа.

Деякі з рекламних постів виявилися складними для налагодження аудиторії, вони були спрямовані на певні демографічні групи і мали суперечливий характер, підкреслює CNN. Їхня тематика включала, зокрема, антимусульманську спрямованість. Телеканал зазначає, що раніше не було зрозуміло, на які саме регіони країни була спрямована масштабна рекламна компанія.

Мічиган і Вісконсин були одними з найскладніших для Трампа штатами під час виборів. У першому він обійшов кандидата від Демократичної партії Гілларі Клінтон на 10 тис. голосів при майже 4,8 млн тих, хто проголосував. В обох штатах відрив Трампа від Клінтон склав не більш ніж 1%.

Акцент на Мічигані і Вісконсині дає більше доказів того, що російська група, пов'язана з рекламними кампаніями, застосовувала широкий спектр тактик, потенційно спрямованих на втручання у вибори, зазначає CNN.

У рамках розслідування зв'язків кампанії Трампа з Росією Конгрес США намагається визначити, чи отримували росіяни будь-яку допомогу від партнерів президента, аби правильно зорієнтувати рекламу. Сам Трамп і чиновники Білого дому заперечують зв'язок з Росією і називають повідомлення ЗМІ "містифікацією", зазначає CNN.

У вересні Facebook повідомила, що пов'язані з Росією користувачі купили 3000 політичних оголошень у США в 2015 і 2016 році. За інформацією соцмережі, близько 10 млн осіб у США бачили рекламні оголошення. Соціальна мережа передала Конгресу США текст цих оголошень. Їх точний зміст залишається невідомим, однак у Facebook уточнили, що більшість із них стосувалися гострих соціальних і політичних тем, включаючи права ЛГБТ, расові питання і права на зброю.

Згодом соціальна мережа повідомила, що найме тисячу співробітників для перевірки політичної реклами.

Twitter, Google і Facebook дадуть свідчення з приводу можливого використання своїх платформ для впливу на виборців у Конгресі США.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram