ГоловнаСвіт

Обидва президентські штаби у США працювали на створення конфлікту, - Інститут Горшеніна

Відеокоментар директора політичних програм Інституту Горшеніна Євгена Курмашова.

Емоція ненависті доволі сильна на цих виборах, і не можна сказати, що вона продукується виключно штабом Трампа. Технології дуже ефективно працюють і на користь кандидата від Демократичної партії Гілларі Клінтон, і на розкол працюють обидва штаби. У різних кандидатів - різні цільові групи, на яких вони відпрацьовують свої прийоми. Оскільки те, як штаб Гілларі Клінтон протягом усього останнього року розігрує демографічну карту, те, як обговорюються в кампанії питання раси, кольору шкіри - все це сильно впливає і мобілізує іншу частину електорату. Тому говорити про те, що виключно штаб Трампа є джерелом глибокого розколу в суспільстві, не дуже коректно. Розкол існує, градус протистояння дуже серйозний, але, схоже, велика частина американського суспільства перебуває на боці кандидата від Демократичної партії. Інше питання - чиї прихильники зможуть мобілізуватися і дійдуть до виборчих дільниць.

"У ситуації приблизно рівних рейтингів у США питання мобілізації свого електорату, особливо напередодні виборів, завжди відіграє вирішальну роль. Чиї виборці дійдуть до дільниць і проголосують - у результаті цей фактор і вирішить результат президентської кампанії. Тому заяви Трампа про невизнання виборів навряд чи варто сприймати всерйоз. Адже в переможеного кандидата в президенти не так уже й багато правових механізмів, якими він може запустити процес невизнання або оскарження президентських виборів у США. Тим паче, згідно з даними опитувань, американське суспільство, включаючи і багатьох прихильників Трампа, готове прийняти Гілларі Клінтон як президента", - зазначив експерт.

Директор політичних програм Інституту Горшеніна Євген Курмашов, який перебуває у США й особисто спостерігає за виборами, в коментарі телеканалу "112 Україна" розповів про технології, використані штабами обох кандидатів під час виборчої кампанії.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram