ГоловнаСвіт

MySpace не хоче конкурувати з Twitter і Facebook

Портал буде призначений для людей творчих професій і їхніх шанувальників.

MySpace не хоче конкурувати з Twitter і Facebook

Соціальна мережа MySpace не планує ставати конкурентом Facebook і Twitter. Про це в інтерв'ю ABC News заявив Тім Вандерхук, голова компанії Specific Media, яка володіє MySpace.

Вандерхук зазначив, що MySpace повинна стати спеціалізованою соцмережею для людей творчих професій, за аналогією з ресурсом Linkedin, що позиціонується як соцмережа для бізнесу. Користувачі зможуть увійти в новий MySpace за допомогою своїх акаунтів у Facebook і Twitter, надавши таким чином порталу свою особисту інформацію та відомості про соціальний статус.

Тім Вандерхук також повідомив, що на початку запуску нового MySpace паралельно існуватиме окремий розділ для тих, хто користувався старою версією соцмережі. Пізніше керівництво ресурсу вирішить, чи варто вимикати старий MySpace.

Головний операційний директор Specific Media Кріс Вандерхук повідомив, що нова версія соцмережі вже діє в режимі закритого бета-тестування. Число користувачів, для яких ресурс доступний, буде поступово збільшуватися. Повністю публічним новий MySpace повинен стати до кінця 2012 року.

Про те, що соціальна мережа MySpace буде "побудована з нуля", стало відомо наприкінці вересня 2012 року. Портал, як і раніше, буде призначений для людей творчих професій і їхніх шанувальників.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram