Всі публікаціїСвіт

У Нью-Йорку тимчасово змінять логотип

У місті запустили туристичну рекламну кампанію.

У Нью-Йорку тимчасово змінять логотип
Фото: Lenta.ru

Логотип Нью-Йорка з серцем між словами "I" і "NY" буде тимчасово змінено в рамках туристичної рекламної кампанії влади міста. Про це повідомляє офіційний сайт про туризм у Нью-Йорку. Кампанію ініціював губернатор штату Ендрю Куомо.

Наприкінці травня 2012 року стартувала рекламна кампанія I Love NY, в рамках якої пропонують підставити в логотип Нью-Йорка замість сердечка будь-який інший об'єкт, намальований червоним кольором, який асоціюється з цим містом у конкретної людини. На відео люди малюють повітряну кулю, Ніагарський водоспад (розташований у штаті Нью-Йорк), виноградники Фінгер Лейкс та інші пам'ятні речі. Сенс кампанії полягає в тому, щоб надати логотипу специфіки конкретного місця, яку не передає універсальний образ серця.

Жителі Нью-Йорка і туристи можуть підставити замість сердечка свій образ і завантажити зображення на сайті followyourheart.iloveny.com або надіслати на адресу submit@followyourheartny.com. Надіслані варіанти логотипа буде продемонстровано на сайті. Вже нині там можна побачити варіанти напису з кросівками, барбекю, маяком, гольфістом та іншими образами.

Запропоновані користувачами зображення допоможуть комітету з туризму скоригувати свої літні програми відповідно до уявлень людей.

Бюджет кампанії становить 5 млн доларів. Її розробило агентство BBDO для департаменту з маркетингу, реклами та туризму Нью-Йорка. Крім туристичного сайту, вона буде проходити на телебаченні, в тому числі на телеканалі, який транслюють у таксі, в Facebook і Twitter. До цієї кампанії логотип "I Love NY" не використовували в телерекламі три роки. Кампанія відбуватиметься не тільки в Нью-Йорку, а й в околицях штату, місцях, від яких до Нью-Йорка їхати не більш ніж 4 години.

Логотип "I Love NY" розробив у 1970-ті дизайнерм Мілтон Глейзер у рамках проекту BBDO зі створення айдентики Нью-Йорка і не змінювався протягом 40 років.

2008 року влада Нью-Йорка проводила програму боротьби з контрафактною продукцією, в її рамках, зокрема, було запроваджено голографічний елемент на офіційну продукцію з логотипом.