>
Favbet
Favbet
ГоловнаСпорт

Українські клуби купили гравців на $193 млн у 2013 році

Англійці витратили у кілька разів більше

Українські клуби купили гравців на $193 млн у 2013 році
За Бернарда "Шахтер" заплатил рекордные 25 млн евро
Фото: ФК "Шахтер"

ФІФА опублікувала щорічну доповідь про трансфери в світовому футболі. З доповіді випливає, що сумарні витрати всіх клубів світу на придбання футболістів у 2013 році оцінюються в $3,7 млрд.

Більше за всіх на придбання нових гравців, як і раніше, витрачають клуби англійської Прем'єр-ліги. У минулому сезоні в цілому вони витратили більше $900 млн. Експерти відзначають, що англійські команди купували, взагалі-то, з розрахунку на майбутні прибутки, які цього сезону відчутно зросли. Адже за новими контрактами з телекомпаніями BSkyB і BT англійська Прем'єр-ліга отримає £3 млрд ($ 4,7 млрд) - на 70% більше, ніж приніс колишній контракт. Внаслідок цього, Прем'єр-ліга зможе виплачувати своїм учасникам набагато більше, ніж раніше. Так, за підсумками цього сезону найгірша команда Прем'єр-ліги отримає майже £60 млн. Тобто стільки ж, скільки перерахували "Манчестер Юнайтед" за перемогу в минулому чемпіонаті.

На другому місці за витратами, як не дивно, Італія, де економічне становище начебто не найкраще. Проте італійські команди витратили в цілому $475 млн, що на 120% більше, ніж роком раніше. У топ-5 також влаштувалися Франція ($420 млн), Іспанія ($319 млн) і Німеччина ($239 млн). Слідом за великою європейською футбольною п'ятіркою йде Росія - $214 млн. Україна розташувалася на 7 місці ($193 млн).

Лідери за покупками:

1. Англія - 913

2. Італія - 475

3. Франція - 420

4. Іспанія - 319

5. Німеччина - 239

6. Росія - 214

7. Україна - 193

8. Туреччина - 163

9. Португалія - 104

10. Уельс - 100

11. Бразилія - 73

Лідери за продажем:

1. Іспанія - 565

2. Італія - 436

3. Португалія - 323

4. Бразилія - 312

5. Англія - 300

6. Франція - 297

7. Нідерланди - 182

8. Україна - 168

9. Німеччина - 140

10. Росія - 94

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram