ГоловнаСуспільствоЖиття

Як повернути кошти, сплачені туроператору? Актуально

Як повернути кошти, сплачені туроператору?
Фото: EPA/UPG

Як повернути кошти, сплачені туроператору? Чи повинен турист доплачувати кошти за більш дорогі тури?

Після введення карантину та обмежувальних заходів на пересування, туроператори не можуть надавати туристам своїх послуг. Унаслідок цього вони масово не повертають гроші своїм клієнтам, посилаючись на обставини непереборної сили (форс- мажору).

При цьому туроператори нібито не забирають гроші клієнта, а пропонують інші дати турів, проте вже за збільшеною ціною.

Чи є такі дії туроператорів законними?

Наразі в Україні прийнято низку нормативно-правових актів, які визнають запровадження карантину та введення обмежувальних заходів як форс-мажорні обставини. При цьому, за загальним правилом форс-мажорні обставини звільняються сторони від відповідальності.

Цією логікою й керуються туроператори. Мовляв, форс-мажор настав, ми не можемо надати Вам послуги, але відповідальності за це немає.

Проте, Закон України «Про туризм» говорить про зворотнє: туроператор або турагент вправі відмовитися від виконання договору лише за умови повного відшкодування замовникові збитків, які були заподіяні унаслідок розірвання договору.

Також цей закон забороняє туроператору змінювати ціни в сторону збільшення, за винятками, які під цей випадок не підпадають.

Тобто, з порушенням законодавства, дії туроператорів спрямовані на мінімізацію своїх збитків за рахунок клієнта. Звичайно, якщо цей клієнт не обізнаний у законодавстві.

За таких обставин, команда адвокатів BARRISTERS пропонує свою допомогу клієнтам туроператорів у спорах про повернення грошей за невикористані тури. Перш за все, наші адвокати надаватимуть безкоштовну онлайн консультацію з цих питань.

За результатами консультації, клієнту може бути запропоновано вжиття низки заходів для захисту його прав. Адвокати BARRISTERS займуться спілкуванням з туроператором, та забезпечать таке:

1. Представництво інтересів Клієнта при зміні туроператором умов Договору, зокрема, у випадку зміни дати та/або вартості туру (підготовка проєктів документів, участь у переговорах).

2. Спонукання туроператора повернути Клієнту повну вартість туру без судового позову.

2. Забезпечення надання туроператором рівнозначного туру без доплат.

4. Подання позову до туроператора про стягнення повної вартості туру, а також адвокатських витрат та морально шкоди.

Дорогі друзі! Звертайтеся до BARRISTERS за захистом Ваших туристичних прав! Первинна онлайн консультація безкоштовна.

+380 (98) 589 47 10

https://barristers.org.ua  

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram