ГоловнаСуспільствоЖиття

Київський метрополітен попереджає про збої в роботі електронного квитка

Оператор вирішує це питання.

Київський метрополітен попереджає про збої в роботі електронного квитка
Фото: facebook.com/davtyan.dmytro

Київський метрополітен повідомив про чергові перебої в роботі системи електронного квитка (e-ticket).

Про це повідомила пресслужба метрополітену у фейсбуці.

"Шановні пасажири! Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП "ГІОЦ" вирішує питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати. Приносимо вибачення за незручності", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляли, система працює в експериментальному режимі і час від часу збоїть, через що пасажири метрополітену не можуть скористатися електронним квитком. Востаннє такий збій стався в жовтні.

Нагадаємо, перехід на e-ticket у комунальному транспорті мав відбутися 31 жовтня. Для цього весь наземний комунальний транспорт обладнали валідаторами (пристроями для зчитування безконтактних карток). Частину турнікетів швидкісного трамвая, міської електрички та метрополітену також адаптували під e-ticket.

Передбачалося, що аби скористатися електронним квитком, пасажиру доведеться купити QR-квиток або транспортну картку. Це і є e-ticket, який надалі можна поповнювати за допомогою терміналів, інтернет-банкінгу або в спеціальних пунктах продажу. Щоб оплатити безпосередньо проїзд, пасажиру достатньо піднести транспортну карту або QR-квиток до валідатора. Контролери матимуть спеціальні пристрої для перевірки реєстрації електронного квитка.

22 жовтня в КМДА повідомили, що перехід на єдиний електронний квиток у Києві відкладено мінімум на рік.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram