На будівництві Подільсько-Воскресенського моста через Дніпро у Києві приступили до наступного етапу робіт - на мосту робітники почали монтаж тротуарних консолей.
Про це повідомляє "Центр транспортних стратегій".
"Їх монтаж (тротуарних консолей, - ред.) почався після зрізання перших малих опор і на сьогодні змонтована приблизно половина консолей... На місці, де стояли тимчасові опори, повинні розміщуватися консолі з тротуаром і краєм проїжджої частини. Під ними також знаходиться коса двотаврова балка. Вона зовсім не підтримує консоль, як можна було б подумати (консоль і без балки прекрасно висітиме). Роль балки - правильно розподілити навантаження від моста на ванти", - пише у своєму блозі київський фотограф Олег Тоцький.
Як видно на візуалізації, тротуари впираються в арку моста, і тому огинатимуть основу арки із зовнішньої сторони. Усього таких "балкончиків", які огинають арку, буде чотири.
Нагадаємо, до початку вересня на арці Подільсько-Воскресенського мостового переходу розібрали усі тимчасові опори. Надалі арки і консольні плити мосту з'єднанють ванти. Після чого усі тимчасові опори приберуть повністю.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід через Дніпро повинен розвантажити перевантажений Московський міст. Окрім того, за нього планують пустити четверту гілку Київського метро - від Жулян до Троєщини. Зараз готовність моста - трохи більше за половину. Істотні роботи на об'єкті практично не велися з 2011 року, коли впав плавучий кран "Захарій".
Автомобільне транспортне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст планують відкрити через півтора-два роки.