ГоловнаСуспільствоЖиття

Несправний суховантаж, який стояв два місяці на рейді поблизу Одеси, тихо пішов до Босфору

У профспілці працівників морського транспорту повідомили про критичну ситуацію на застряглому в одеській гавані судні.

Несправний суховантаж, який стояв два місяці на рейді поблизу Одеси, тихо пішов до Босфору
Фото: Думская

Суховантаж "Волзький 33", який два місяці стояв на далекому рейді Одеського морського торгового порту, увечері 23 вересня знявся з якоря і пішов у напрямку Босфору, передає Думская.

Це судно наприкінці липня прямувало з Туреччини до Херсона, але через несправність двигуна стало на рейд за 4 милі від Воронцовського маяка. Зайти в порт суховантаж не зміг, оскільки власник не оплатив стоянку. В екіпажу закінчувалася провізія, а минулого тижня з'явилася інформація, що судно несправне і мова йде не про стоянку біля причалу порту, а про док судноремонтного заводу.

У профспілці працівників морського транспорту заявляли про критичну ситуацію на застряглому в одеській гавані судні.

За інформацією прес-служби ДПСУ, тиждень тому з метою контролю ситуації на суховантаж висаджувалася оглядова команда "Морської охорони", яка не виявила жодних порушень. Судно могло перебувати на зовнішньому рейді як завгодно довго, а якби виникла аварійна ситуація, екстрені служби відреагували б.

Видання зв'язалося з фондом допомоги морякам "Ассоль", який моніторить ситуацію на суховантажі, але там нічого не знають, чому судно відпливло. Телефон капітана перебуває поза зоною доступу мобільного зв'язку.

Зараз "Волзький 33" стоїть на рейді болгарського порту "Несебр", що поруч з Бургасом.

Судно ходить під прапором Коморських островів, а команда складається з 12 українців і росіян. Власником є російська компанія Baltasar Shipping SA (Біломорсько-Онезьке пароплавство), оператор - ЗАТ "Онегошип". Судно побудоване 1990 року, має довжину 138, ширину 16, водотоннажність 5300 тонн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram