ГоловнаСуспільствоЖиття

Кличко: перекриття Хрещатика - вимога УЄФА

Мер назвав причину жахливих заторів у Києві.

Кличко: перекриття Хрещатика - вимога УЄФА
архивное фото
Фото: Макс Левин

Небувалі "корки" в Києві, що спостерігаються останніми днями, обумовлені відразу декількома причинами. Про це в ексклюзивному коментарі LB.ua розповів мер Києва Віталій Кличко.

"Ситуація з пересуванням у місті Києві погіршилася у весняний період, оскільки працівники дорожніх служб з настанням теплої пори року вийшли на робочі місця. І температурний режим зараз дозволяє проводити інтенсивні дорожні роботи навіть уночі. "Київавтодор" і організації-підрядники працюють цілодобово. Цим зумовлені великі затори в місті", - зазначив Кличко.

"Я вислуховую на адресу КМДА, мерії багато нарікань з боку автолюбителів з приводу заторів. На жаль, перекладання асфальту і ремонтні роботи потребують перекриття доріг. Якщо хтось знає метод, як можна перекласти асфальт і зробити ремонт, не перекриваючи рух, я буду йому вдячний. Але наскільки мені відомо, таких но-хау в світі не існує. "Убер" пропонує альтернативу - повітряне таксі, але воно тільки в планах", - додав Кличко.

Крім того, за словами мера, ситуація з рухом у центрі міста ще й посилена перекриттям Хрещатика, на якому монтують фан-зону для вболівальників фінального мачту Ліги чемпіонів. "Саме цю локацію обрала УЄФА, і це було однією з умов проведення Ліги чемпіонів у Києві. Щоб вирішити цю ситуацію, ми через ЗМІ попереджаємо киян, даємо напрямки, яким чином можна об'їхати затори або пропонуємо їм користуватися громадським транспортом, щоб не погіршувати і так доволі складну ситуацію", - говорить Кличко.

Також на ситуацію на дорогах, зазначає столичний градоначальник, впливає фактична відсутність закону про паркування. Очікують, що він набуде чинності тільки через чотири місяці. "Сьогодні на кожній вулиці, навіть незважаючи на знаки "Зупинка заборонена", дві смуги зайняті або припаркованими автомобілями або такими, що їх кинули безвідповідальні автолюбителі. Через чотири місяці, коли закон набуде чинності, паркувати авто в невстановленому місці стане занадто дорого. Зараз ми робимо паркувальні місця, «кишені» - готуємося до того, щоб надати альтернативу", - зазначив мер.

"Також можу сказати, що паркувати авто в центрі міста буде набагато дорожче, ніж на «перехоплюючих» паркінгах, які ми будемо запускати влітку на в'їздах у місто. Це - світова практика. Існує багато пропозицій про перекриття в'їзду в центральну частину міста, але впевнений, що ми будемо діяти за прикладом Лондона, Берліна, Відня - паркуватися в центрі міста буде економічно дорожче, ніж на околицях", - додав Кличко. При цьому він зазначив, що в місті вирішується проблема і з комунальним транспортом. За останні два роки було куплено 100 автобусів, 40 трамваїв п'ятого покоління і 17 тролейбусів. "Ми оновлюємо не тільки транспортну інфраструктуру, а й той транспорт, що є в Києві, він повинен стати зручним, комфортним, безпечним і бути альтернативою маршруткам, які заповнюють дороги, але не відповідають ключовим вимогам киян", - резюмував мер.

Нагадаємо, Хрещатик перекрито до 31 травня від вул. Інститутської до вул. Б. Хмельницького. Крім того, проводять ремонт доріг практично в усіх районах міста. А також до реконструкції готують Шулявський міст, який закриють на 1,5 року.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram