ГоловнаСуспільствоЖиття

Київрада рекомендує сфері обслуговування використовувати українську мову в спілкуванні з клієнтами

Перехід на іноземні мови можливий за бажанням клієнта.

Київрада рекомендує сфері обслуговування використовувати українську мову в спілкуванні з клієнтами
Фото: news.cision.com

Київська міська рада рекомендує керівництву установ сфери обслуговування зобов'язати співробітників використовувати в спілкуванні з клієнтами українську мову.

За прийняття відповідного проекту рішення в цілому проголосували 80 депутатів за мінімально необхідного 61.

"Встановити, що в Києві в усіх сферах обслуговування громадян вживається державна мова - українська. Представник послуг зобов'язаний звертатися і спілкуватися з одержувачем послуг (клієнтом) державною мовою. Перехід на іноземні мови можливий за бажанням клієнта в разі, якщо представник послуг ними володіє. У всіх закладах сфери громадського харчування, торгівлі обов'язкова наявність меню державною мовою. При обслуговуванні відвідувачів персонал зобов'язується пропонувати меню українською мовою і тільки на вимогу відвідувача надати меню будь-якою іншою мовою при наявності", - сказано в проекті рішення.

Також пропонується звернути увагу підприємців на необхідність неухильного дотримання вимог ст. 10 Конституції (державною мовою в Україні є українська).

Крім того, пропонується встановити, що в Києві мовою роботи, діловодства і документації органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій комунальної форми власності є українська.

У разі якщо вивіска суб'єкта господарської діяльності є відображенням зареєстрованого товарного знака іноземною мовою встановлення такої вивіски можливе тільки з обов'язковим зазначенням перекладу або транслітерації українською мовою рівновеликим шрифтом.

Нагадаємо, 20 квітня Київська міська рада прийняла за основу проект рішення, згідно з яким українська мова стане мовою обслуговування "за замовчуванням" у кафе і ресторанах.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram