Усі сайти-компарисони дозволяють скоротити час пошуку покупцем товару за подібною ціною. Для цього на віртуальному майданчику в режимі постійного часу збирається інформація про всі пропозиції інтернет-магазинів. При цьому купити що-небудь на самому сайті неможливо. Можна лише швидко перейти на сторінку інтернет-магазину, відклавши вже там вподобану річ в кошик, і оформивши в подальшому замовлення. Тому подібні ресурси вважають місцем першої зустрічі продавця і потенційного покупця. На українському ринку відомий сайт-агрегатор http://price.ua здійснює пошук сайту магазину за першим запитом своїх відвідувачів. Разом з товарами ресурс видає найбільш популярні моделі місяця, ціна і якість яких були гідно оцінені покупцями. Це дозволяє людині, яка сумнівається, зробити останній крок у виборі товару. Адже не секрет, що перед покупкою практично всі знайомляться з відгуками про нього.
Зручний пошук товарів та послуг
На прайс-агрегаторах можна порівнювати товари не лише за цінами, що склалися на ринку України, але й за їх описами і характеристиками. Відвідувачі можуть скористатися фільтрами, які відсівають лоти за виставленими критеріями:
· категорії;
· виробник;
· матеріали виготовлення;
· габарити;
· вага;
· потужність та інші характеристики.
Оцінка надійності продавців
Деякі покупці з недовірою ставляться до інтернет-покупок — бояться бути ошуканими. Та й досвідчені онлайн-покупці намагаються уникати інтернет-продавців з сумнівною репутацією. Price.ua, наприклад, висвічує рейтинг фірм, який формується на основі думки користувачів.
Відгуки покупців сприяють формуванню думки про якість товарів та рівень обслуговування в конкретному інтернет-магазині. Серйозні компанії дорожать своєю репутацією, тому намагаються задовольнити всі запити покупців.
Сайти-агрегатори відіграють у цьому процесі не останню роль.
Акції та оповіщення про зниження цін
На Price.ua користувачі оперативно дізнаються про всі акції та знижки, що проводяться продавцями-партнерами. Інформація розташовується на видному місці, дозволяючи відвідувачам швидко оцінити привабливість пропозиції. Спеціальний розділ «Топ падінь цін» створений для повідомлення онлайн-покупців про динаміку цін. Скориставшись послугою «Прайс-контроль», користувачі можуть дізнатися про зниження цінника на цікаві для них товари, а також нові лоти, що з'явилися в каталогах.