ГоловнаСуспільствоЖиття

З ініціативи найбільших пивоварних компаній в Україні проходить День відповідального споживання пива Новости компаний

Цього року понад 70 країн приєдналися до глобальної ініціативи - Всесвітнього дня відповідального споживання пива. Українські пивовари підтримують ініціативу вже другий рік поспіль: спільна робота гравців пивного ринку допомагає досягти більш ефективних результатів, аніж дії компаній окремо.

3 жовтня в Києві відбулася прес-конференція представників найбільших компаній пивоварної індустрії України, об'єднаних галузевою організацією «Укрпиво» - Carlsberg Ukraine, «САН ІнБев Україна», «Оболонь» і «Перша приватна броварня», а також організацій, яким не байдужа проблема продажу і вживання пива неповнолітніми - ВГО «Союз захисту підприємництва», Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи.

Основною метою зустрічі було оголосити про повторне спільне проведення соціальної акції «Всесвітній День відповідального споживання пива», розповісти про найкращі практики для досягнення більш ефективних результатів, а також розширити число підписантів Меморандуму про профілактику продажу пива неповнолітнім.

Під час заходу представники компаній «САН ІнБев Україна» і Carlsberg Ukraine поділилися результатами виконаної роботи в рамках Дня відповідального споживання пива за останній рік. Компанії «Оболонь» і «Перша приватна броварня», а також ВГО «Союз захисту підприємництва» розповіли про індивідуальну роботу в цьому напрямку, а також очікування від приєднання до ініціативи.

За час проведення активності в 2015-2016 роках понад 2000 волонтерів поширили понад 160 000 друкованих матеріалів у торгових точках з інформацією про відповідальний продаж пива.

Денис Хренов, в. о. генерального директора компанії «САН ІнБев Україна»: «Я впевнений, що вирішення частини соціальних проблем з алкоголем в Україні можливе силами громадянського суспільства. Підтвердженням є безсумнівний успіх галузевих соціальних програм, таких як "Сімейна розмова", програми навчання продавців і звичайно День відповідального споживання пива, який сьогодні вже об'єднує всіх основних виробників, а також представників роздрібної торгівлі. Розширення кола підписантів Меморандуму свідчить про готовність компаній не тільки публічно декларувати зобов'язання в сфері відповідального споживання і продажу пива, але і працювати в цьому напрямку разом з іншими представниками галузі. Цей меморандум відкритий до підписання всіма зацікавленими сторонами».

«Щорічно в рамках корпоративної соціальної відповідальності наша компанія проводить низку заходів з акцентуванням уваги громадськості на відповідальне споживання пива. Але діяти окремо недостатньо. Об'єднавши свої зусилля з іншими учасниками ринку, ми показали свою рішучість протидіяти проблемі. Наша спільна співпраця вже дала свої перші плоди, але ми не зупиняємося на досягнутому. Щиро радий, що цього року наші лави поповнюються. Упевнений, у подальшому ми підключимо ще більше ініціативних членів суспільства до вирішення цього завдання», - заявив Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

За словами Сергія Блощаневича, голови наглядової ради ПАТ «Оболонь» , дуже важливо консолідувати зусилля в формуванні культури відповідального споживання пива. «Приєднавшись до індустріальної ініціативи проведення соціальної роботи, ми готові діяти спільно для досягнення спільної мети. Радий, що відтепер наша діяльність не буде носити індивідуальний характер, а увіллється в загальну консолідовану хвилю соціальної активності на ринку. Щиро переконаний, що така синергія дозволить вивести культуру споживання в Україні на якісно новий рівень», - заявив він.

«Ми приєдналися до ініціативи, щоб надати нашим діям системний підхід, мати можливість діяти від імені індустрії. Ми дотримуємося точки зору, що консолідація зусиль представників галузі, а також представників роздрібної торгівлі та широкої громадськості є найбільш ефективним вирішенням проблеми», - поділився Максим Васильєв, директор із маркетингу, «Перша приватна броварня».

Найбільші українські виробники пива впевнені, що вирішення основних проблем відповідального споживання пива можливе тільки за умови активної й ефективної співпраці всіх зацікавлених сторін - виробників, продавців і споживачів.

Про Всесвітній день відповідального споживання пива:

Всесвітній день відповідального споживання пива було засновано 18 вересня 2015 року з ініціативи найбільших міжнародних пивоварних компаній Anheuser-Busch InBev, Carlsberg Group та HEINEKEN, з метою просування ідеї відповідального споживання. У 2016 році проект об'єднає пивоварів, державні та некомерційні організації, ритейлерів у 76 країнах. З 2016 в Україні планують покрити більш ніж 80 000 торгових точок і залучити понад 3000 волонтерів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram