ГоловнаСуспільствоЖиття

Кабмін затвердив порядок ведення реєстру переселенців

У базу даних будуть вносити відомості про депозити та нерухомість.

Кабмін затвердив порядок ведення реєстру переселенців

Кабінет Міністрів затвердив порядок створення, ведення і доступу до відомостей єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Згідно з постановою №646 від 22 вересня, в базу даних вносять таку інформацію про переселенців: загальні відомості (прізвище, ім'я, по батькові, громадянство, дата і місце народження, стать); реквізити документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус або свідоцтво про народження дитини; відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків; дані про останнє зареєстроване і фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи на території, з якої вона виїхала; дані про фактичне місце проживання на дату звернення; адреса, за якою з внутрішньо переміщена особа може вести офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, і номер телефону; відомості про малолітніх, неповнолітніх дітей, які прибули разом з внутрішньо переміщеною особою.

Також до реєстру вносять дані про малолітніх дітей, які прибули без супроводу; відомості про осіб, які безпосередньо здійснюють догляд за малолітніми дітьми та недієздатними особами; відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні й інші потреби переселенців, стан їхнього забезпечення; відомості про види соціальних виплат, які отримує людина; відомості про місце навчання дитини; відомості про освітній рівень, професії та працевлаштування.

У базу даних повинні вносити відомості про наявність у кожного з членів сім'ї на депозитному банківському рахунку грошових коштів у розмірі, що перевищує 10-разовий розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (14,5 тис. грн); відомості про наявність у кожного з членів сім'ї у власності житлового приміщення, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, райони проведення антитерористичної операції і населені пункти, розташовані на лінії зіткнення; згоду на обробку персональних даних.

Для ідентифікації внутрішньо переміщеної особи в базу даних може вноситися також її фотографія.

Отримувати інформацію з бази даних мають право Міністерство фінансів, Міністерство з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб, інші центральні органи виконавчої влади, Пенсійний фонд і його територіальні органи з дотриманням вимог законів України "Про інформацію" та "Про захист персональних даних".

Окрім того, дані реєстру можуть отримувати громадські об'єднання, волонтерські, благодійні організації, які надають адресну допомогу переселенцям (без доступу до персональних даних).

Самі ж переселенці або їхні законні представники в разі користування базою даних можуть ознайомитися з: власною заявою про встановленням на облік; інформацією про стан довідки; про стан надання їм допомоги; подані громадськими об'єднаннями, волонтерськими, благодійними організаціями пропозиції про допомогу в кожній зазначеній потребі.

Відповідальним за забезпечення формування та ведення бази даних уряд визначив Міністерство соціальної політики.

Нагадаємо, 1 серпня Міністерство соціальної політики запустило в тестовому режимі єдиний реєстр внутрішньо переміщених осіб. Мета його створення - усунути неправомірне отримання соцдопомоги для переселенців.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram