ГоловнаСуспільствоЖиття

Мікроавтобус "Богдан" переробили в електробус

До 300 км без підзарядки може проїхати оновлена "маршрутка"

У Луцьку група конструкторів на чолі з В'ячеславом Полтавцем створила на базі вітчизняного мікроавтобуса "Богдан" сучасний електробус, замінивши двигун внутрішнього згоряння двома електродвигунами по 60 кіловат, повідомляє "Громадське.Волинь".

Автобус презентували журналістам у суботу, 15 листопада.

"Приклади таких автомобілів вже є в Києві. Це китайські легкові автомобілі, що використовують як таксі. В Європі вже давно є такі автомобілі, в деяких країнах є стоянки спеціальні з електропідзарядкою", - цитує видання Юрія Девицького, директора ТОВ ВТП "Санрайз" ЛТД - луцького перевізника.

Однак, за його словами, розроблений на базі "Богдан А091" електробус - це тільки тестова версія. Перш ніж перевозити пасажирів, його ще вдосконалять.

"Цей автобус, який ми зробили - це тестовий автобус, тому я хочу ще раз пояснити критикам і скептикам, що розміщення акумуляторних батарей у салоні автобуса зроблено для того, щоб мати можливість їх перевіряти, тестувати. Його зробили на базі старенького автобуса "Богдан А091". Було вийнято двигун внутрішнього згоряння. Замість нього поставили два електродвигуни по 60 кіловат кожен, тобто, 120 кіловат", - зазначив Девицький.

"Це перша ластівка, тому якщо хтось із виробників в Україні зацікавиться цим автобусом і зможе інвестувати в нього якісь кошти, це, я думаю, буде дуже цікаво. Це велика економія пального, оскільки ви знаєте, що сьогодні вже пальне по 17,5 гривень. По-друге, це екологічно чистий транспорт, без абсолютно ніяких викидів", - додає директор ТОВ ВТП "Санрайз" ЛТД.

За його словами, на таких батареях автобус може проїхати 250-300 кілометрів, проте на практиці їх ще не перевіряли на таких відстанях: "Поки що ми його не перевіряли на практиці, вчора проїхали на ньому тільки 50 кілометрів. Треба його тестувати, треба буде, можливо, деякі деталі переробити, щоб ми могли в ньому перевозити пасажирів". Заряджають батареї від розетки з напругою 380 вольт.

Найдорожчим елементом у переобладнанні стали батареї, які коштували разом 14000 гривень. Повну вартість переобладнання конструктор В'ячеслав Полтавець не назвав. Журналістам також не показали відсік, де розташовано двигун, оскільки, за словами Полтавця, там використані ноу-хау, про які не варто знати конкурентам.

Чк повідомлялося, "Пошта Росії" пересяде на електрокари.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram