Всі публікаціїСуспільствоВійна

Киян закликають звертатися до Call-центру

Київ розширює базу соціальної допомоги.

Компетентні відповіді на всі питання щодо соціальної картки, яка вводиться в ужиток з ініціативи голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова, кияни зможуть отримати в міському Call-центрі.

Про це в програмі "Столиця" на ТРК "Київ" повідомила начальник Служби допомоги киянам 15-51 Наталія Данько.

"Ми вже провели кілька семінарів зі співробітниками нашого контактного центру і продовжуємо їх проводити. Інформуємо про соціальні картки, щоб співробітники могли розповідати киянам, що таке соціальна картка, як нею користуватися, що може статися і що потрібно робити у випадку, якщо людина, борони боже, втратить цю картку", - сказала Наталія Данько.

За словами начальника Служби допомоги киянам, у місті вже налагоджена робота з інформування населення про порядок отримання картки. "Ми навіть будемо говорити людям номер їх черги, скажімо, на який час вони повинні прийти до управління соцзахисту населення. Це все робиться, щоб не створювати ажіотажу навколо картки", - пояснює Данько.

Як повідомляли, у квітні голова КМДА Олександр Попов оголосив про запуск проекту "Соціальна картка киянина". Передусім цими картками забезпечать 84 тисячі киян: багатодітні родини та пенсіонерів-інвалідів, які не мають права на посвідчення "Ветеран праці" та безкоштовний проїзд у метрополітені. Пенсіонери зацікавилися й схвалили ініціативу Попова. Про це, зокрема, свідчить статистика звернень до Call-центру, куди щодня надходять десятки дзвінків на цю тему. Кияни просять роз'яснити механізм отримання соціальної картки, просять включити їх до списків на першочергове отримання картки і взагалі прискорити процес видачі цього документа.

Нагадаємо, глава КМДА Олександр Попов назвав соціальний захист населення одним із пріоритетів нинішнього року. "Ми зробили підрахунки та дійшли висновку, що фінансові результати і динаміка зростання економіки дозволяють столиці значно розширити базу соціальної допомоги малозабезпеченим киянам. Своїм завданням ми бачимо найбільш можливу підтримку соціально незахищених - інвалідів, багатодітних родин, пенсіонерів", - зазначив Олександр Попов.