ГоловнаПолітика

Співачка Приходько відсудила 270 тис.гривень у компанії, яка знімала передвиборний ролик для Порошенка

Суд визнав незаконним використання сценічного образу співачки в агітаційному ролику.

Співачка Приходько відсудила 270 тис.гривень у компанії, яка знімала передвиборний ролик для Порошенка
Фото: www.facebook.com/Анастасия Приходько

Суд визнав незаконним використання сценічного образу співачки Анастасії Приходько в агітаційному ролику колишнього президента Петра Порошенка, який транслювався телеканалом "Україна", і присудив майже 270 тис. гривень компенсації.

Про це йдеться в матеріалах суду, передають "Українськi Новини".

Суд установив, що Приходько є авторкою персонажа, сценічного образу з властивим зовнішнім виглядом, характерною манерою говорити, співати, рисами характеру і поведінки. Відзначається, що в ролику використовується фраза: "Ми слухаємо українську пісню і розвиваємо свій культурний простір. Українське - це модно".

Повідомляють, що трансляція відео здійснювалася на підставі звернення "Медіа Про Комюнікейшн". При цьому Приходько не давала своєї згоди на використання її імені і зображення.

Тож ролик є порушенням авторських прав співачки.

"З огляду на принципи справедливості, добросовісності та розумності, суд визнав можливим стягнути з відповідача на користь позивачка компенсацію за порушення авторських прав в розмірі 268 940,00 гривень", - йдеться в матеріалах суду.

Нагадаємо, в лютому поліція Києва відкривала справу за агітацію в дитячому садку.

Восени минулого року Приходько повідомила про завершення сценічної кар'єри і заявила, що йде в політику. У листопаді 2018 року як політик вона прийшла на ефір програми "Рандеву" Яніни Соколової і невдовзі покинула студію зі скандалом, оскільки не змогла чітко відповісти на питання журналістки.

Влітку минулого року Приходько заявила про намір балотуватися від "Батьківщини" як мажоритарниця. У вересні 2019 року Приходько вийшла з "Батьківщини" і заявила, що повертається на сцену.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram