ГоловнаПолітика

"Детектор медіа" назвав лідерів чорного піару і замовлення перед виборами

За результатами моніторингу, лідирують телеканали "1+1" і Прямий.

"Детектор медіа" назвав лідерів чорного піару і замовлення перед виборами
Фото: newsfiber.com

Найбільш маніпулятивними каналами з просування "власного" кандидата і чорного піару проти опонентів протягом всієї виборчої кампанії були канали "1+1" і Прямий. Про це свідчать результати моніторингу ГО "Детектор медіа", представлені 27 березня.

За даними моніторингу, головний осередок маніпулятивних, незбалансованих негативних матеріалів - телеканал "1+1", який посилено намагається дискредитувати Петра Порошенка.

"Чорний піар тут присутній як в новинах, так і в програмах "розслідувань" "Гроші" і "Українські сенсації", де компромат зазвичай не підтверджують доказами і не балансують іншою стороною", - йдеться в повідомленні.

"Серед інформаційних каналів нищівною незбалансованою критикою і чорним піаром проти конкурентів Петра Порошенка відрізняється Прямий канал. Тут чорний піар зосереджений в авторських ток-шоу. У них незбалансований склад гостей, провідні дають критичні оцінки опонентам Порошенка тощо", - зазначає "Детектор медіа".

За результатами моніторингу "Детектор медіа" вказує, що Петро Порошенко і Юлія Тимошенко лідирують за кількістю згадок в новинах загальнонаціональних телеканалів, а також за кількістю матеріалів з ознаками замовності.

Громадська організація "Детектор медіа" оприлюднила свої висновки після аналізу новин телеканалів "Україна", "Інтер", "1+1", ICTV, СТБ, 5 канал, "UA: Перший", Прямий і "112 Україна" в період з 1 лютого по 15 березня.

Перший тур президентських виборів в Україні відбудеться 31 березня.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram